Iran Varzeshi

دیفرانچسکو در آستانه اخراج از رم

-

جیم پالوتا، رییس باشگاه رم آماده برکناری اوزهبیو دیفرانچسکو، مربی تیمش است اما گزینههای محدودی برای جانشینی او در اختیار دارد.

رم در بازی این هفته خود برابر کالیاری دو بر صفر پیش بود اما در حالی که تیم حریف 9 نفره شده بود گل تساوی را از آنها دریافت کرد و بازی دو بر دو شد. دیفرانچسکو پس از تساوی مقابل کالیاری گفت که مسائل تاکتیکی ربطی به نتیجه نداشته است: «تیم ما در 70 دقیقه اول بازی تالش کرد که کار حریف را تمام کند اما چیزی که من را عصبانی میکند دیدن اشتباهات مبتدیانهای اســت که چنین وضعیتهای مســخرهای را میسازد. من حتی نمیخواهم درباره تاکتیکها صحبت کنم، چون بازیکنانی اینجا هســتند که تجربــه باالیی دارند و همین باعث میشــود چنین شــرایطی غیرممکن به نظر برســد. شما در دقیقه پایانی بازی مقابل یک تیم 9 نفره نمیتوانید گل بخورید اما تیم ما نتوانست توپ را تحت کنترل نگه دارد. چنین چیزی واقعا ممکن نبود.»

اما پالوتا از اوضاع عصبانی است و آماده آن است که تصمیم مهمی بگیرد.

تنهــا دو عامــل اســت که باعث شــده دیفرانچســ­کو در جایگاهش بمانــد. یکی از آنها مونچی، مدیر ورزشــی رم اســت که گفته اگر مربی تیم برکنار شود، او هم از تیم خواهد رفت. مشــکل دیگر هم این اســت که مربیان مناسبی پیدا نمیشوند که پالوتا به رم بیاورد.

تنهــا گزینههــای پالوتا، پائولو سوســا و وینچنتزو مونتال هســتند که هر دو نفر اخیرا ســوابق مربیگری خوبی نداشــتهان­د. سوسا در فیورنتینا و تیانجین کوانجیان عملکرد ناموفقی داشــت و از هر دو باشــگاه زود اخراج شد. مونتال هم در میالن و سویا شرایط مشابهی را تجربه کرد.

رویای رم حضور آنتونیو کونته اســت امــا او درگیر یک پرونده حقوقی سنگین با چلسی است و دستمزد او در هر حال بسیار باال خواهد بود.

فوتبــال ایتالیا- التزیــو در یکــی از عجیبترین دیدارهــای فصل، در خانه با ســمپدوریا 2-2 مســاوی کرد. دو تیم تا دقیقه ‪1-1 09،‬ مســاوی بودنــد، در دقیقه 91 بازیکن ســمپدوریا اخراج شــد، ایموبیله در دقیقه 95 گل دوم التزیــو را زد و ســاپونارا در دقیقــه 98 بازی را به تســاوی کشــید. ســیمونه اینتزاگی، مربی التزیــو گفت: «در 25 ســالی که در فوتبال بودهام، چنین چیــزی ندیدهام. این واقعا ورزش عجیبی اســت».

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran