Iran Varzeshi

انتظار نداشته باشید همیشه ببریم

-

اتلتیکوماد­ریــد یــک بــرد دیگر به دســت آورد اما یک بازیکــن دیگرش هم به فهرســت مصدومان این تیم اضافه شد و همین موضوع ناراحتی دیهگو ســیمئونه را به همراه داشــت. ســرمربی آرژانتینی روخــی بالنکــو با اشــاره بــه مصدومیت لــوکاس هرناندس، تأکید کــرد که تیم او تیم پرمهرهای نیســت پس نمیتوان از آن انتظار داشت که همه بازیهایش را ببرد. او گفت: «بازیکنان من دارند کار بزرگی انجام میدهند. ما بازیکنــان زیادی نداریم پس با ایــن وضعیت آنطور که لوئیس آراگونس میگفــت، رقابت کردن و بــردن و بردن و دوباره بردن کار آســانی نیســت. ما باید با شــرایطی که برایمان پیش آمده اســت بسازیم. من امیدوارم که مصدومیت لوکاس خیلی جدی نباشد و او در کوتاهترین زمان ممکــن به جمع مــا برگردد.» ســیمئونه ادامه داد: «دیهگو گودین و فیلیپه لوییس پیش از این به جمع ما برگشتهاند، اگرچه استفان ساویچ به خاطر محرومیت بازیمان مقابل بروژ را از دســت میدهد. بعضی از بازیکنانمـ­ـان برمیگردنــ­د و برخی دیگر غایب هستند. حداقل میتوانیم خوشحال باشیم که همه آنها همزمان با هم مصدوم نشدهاند و غایب نیستند.»

ســیمئونه با ابراز رضایــت از عملکرد تیمش در نیمه اول مقابل آالوس ادامه داد: «بازی سختی مقابل یک تیم آماده داشتیم که خوب کار میکند و میداند چطور بازی کند. در نیمه اول خیلی خوب بودیم و هر زمانی که به ســمت محوطــه جریمه آنها میرفتیم، خطرساز ظاهر میشدیم. آنها در نیمه دوم با سانترهایشـ­ـان کار را برای ما سخت کردند اما با اضافه شدن فرانسیسکو مونترو به ترکیبمان، وضعیت بهتر شد.»

ســیمئونه در تمجید از نیکال کالینیچ زننــده گل اول اتلتیکوماد­ریــد هم گفت: «مــن قبال هم گفته بودم که ما گزینههای زیادی برای خط حملهمان داریم. کالینیچ هم یکی از آنهاســت کــه دارد خوب کار میکند. او از موقعیتهایش نهایت استفاده را میبرد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran