Iran Varzeshi

کواچ: کنار گذاشتن آرایش چرخشی به نفع ما بود

-

نیکو کواچ ســرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ میگوید که متوقف کردن استفاده از آرایش چرخشی برای میدان دادن به بازیکن نیمکتنشین این تیم ثمربخش بوده و گواه آن هم پیروزی 3 بر صفر مردان او در دربی منطقه باواریا مقابل نورنبرگ بوده است.

بایــرن مونیخ با پیــروزی مقابل نورنبرگ به رده دوم جدول بوندسلیگا صعــود کرد اما در فاصلــه 9 امتیازی بوروســیا دورتموند صدرنشــین باقی ماند. این ســومین بــرد متوالی مدافع عنــوان قهرمانی بوندسلیگا در تمامی رقابتها بود و به نظر میرسد که حفظ ترکیب اصلــی تیم بعد از روند ضعیف ابتدای فصل که شــامل باخت 3 بر 2 مقابــل دورتموند میشــد، به کواچ و شاگردانش کمک کرده است.

کواچ گفت: «وقتی برنده میشوید بخصــوص اینجــا در بایــرن مونیخ، میتوانید کمی آرامش داشــته باشید. من اکنون 5 ماه اســت کــه اینجا در بایرن مونیخ کار میکنم و در این مدت چیزهای زیــادی را دیدهام و تجربیات فراوانی کسب کردهام. من میخواهم با حفظ این روند به پیشرفت تیم کمک کنم.»

کواچ 47 ســاله که بعــد از کنار گذاشــتن آرایش چرخشــی (مگر در مورد مصدومیت یا محرومیت بازیکنان اصلی) تیمــش روند خوبی را در پیش گرفته اســت، بعد از تماشای نخستین کلینشــیت باواریاییه­ا از 30 شهریور گفت: «ما اجــازه ندادیم هیچ توپی از خط دفاعیمان رد شــود و دو بار هم توپ را به تیر دروازه زدیم. خوشــحالم که ســرانجام توانســتیم دروازهمان را بسته نگه داریم و به خاطر دریافت گل تمرکزمان از بین نرفت.»

پیروزی باواریاییه­ا در دربی آمار مهمی داشــت از جمله اینکه ناکامی 376 دقیقــهای روبرت لواندوفســ­کی برای گلزنی در بازیهای خانگی بایرن مونیخ در بوندسلیگا به پایان رسید.

حــاال او در 50 بــازی از تمــام بازیهایی که در بوندسلیگا انجام داده دو گل بیشتر زده است و در این زمینه تنها از گرد مولر و یوپ هاینکس 51( بازی) پایینتر قرار دارد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran