Iran Varzeshi

مورینیو:پوگبابایدذ­هنیتبهتریپ­یداکندتابه­ترکیببرگرد­د

-

ژوزه مورینیــو گفتــه که پــل پوگبا باید به ســطح ذهنیت تیم برسد تا بتواند جایگاهــش در منچســتریو­نایتد را پس بگیرد.

پوگبا، ملیپوش فرانســوی در جریان برد چهار بر یک مقابل فوالم در اولدترافور­د روی نیمکت بود و به میدان نرفت. او چهار روز پیش هم در بازی با آرسنال در ترکیب ثابت قرار نگرفت.

مورینیــو پس از آنکــه تیمش فوالم را در هم کوبید، گفت: «بازیکنانم نشــان دادند زمانی که اتحاد داشــته باشــند و همه با تمام توان بازی کنند، به چیزهای مثبتی میرسند.»

پوگبــا در چهار بازی اخیر یونایتد در سه بازی در ترکیب ثابت قرار نگرفته است. از مورینیو ســوال شــد که پوگبا باید چه کاری انجــام دهد تا به جایگاهش برگردد

دیلی میل- منچسترسیتی تا قبل از بازی با چلسی، در لیگ برتر کال 12 دقیقه از حریفان عقب افتاده بود و در بقیه دقایق مســابقاتش، یا با رقیب مساوی بود یا از آن پیش افتاده بود.

و او گفــت: «او باید با همان ذهنیتی بازی کنــد که تیم دارد. پــل میتواند بازیکنی رویایی باشــد. او پتانســیلش را دارد که بازیکنی فوقالعاده باشد. او مقابل والنسیا (در بــازی چهارشــنبه) در ترکیــب قرار خواهد گرفت و بــازی فوقالعادها­ی پیش رو دارد تــا در آن به میدان برود و به همه نشان بدهد که چقدر خوب است.»

مورینیو بــه این ترتیــب در بازی با فوالم از نمانیا ماتیــچ و آندر اررا در خط میانــی اســتفاده کــرد. او در پنج دقیقه پایانی بازی یک هافبک به زمین فرســتاد که پوگبا نبود، بلکه اســکات مکتامینی بــود. مورینیو درباره حضــور ماتیچ و اررا در میدان گفت: «گاهی تیم شــما از نظر جایگیری خوب است، آماده پرس است و شــوق آن را دارد که پرس انجام دهد. به نظرم ماتیچ و اررا ذهنیت واقعا قدرتمندی دارند. روش بازی آنها همین اســت، اینکه در باالترین ســطح بازی کنند و بازیکنانی که جلوتر بازی میکردنــد هم در همین زمینه خوب بودند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran