Iran Varzeshi

نامداری: شفر بهخاطر جام ملتها به حسینی بازی داد

-

نامداری از برنامهریزی اســتقالل برای پیــروزی در چهار بــازی آخر لیــگ پرده برمیدارد: «برنامهریزی ما به شکلی است که از چهار بازی آخر ۲1 امتیاز بگیریم که تا االن ۹ امتیاز آن محقق شده است.» چرا حسینی بــه یکبــاره در چارچوب دروازه اســتقالل قرار گرفت؟ نامداری به این ســوال پاســخ داده اســت: «بازی کردن حسینی ماجرای خاصی نــدارد، من باز هم تاکید میکنم که وظیفه من تمرین دادن دروازهبانا­ن استقالل است، ضمن آنکه دوست دارم گلرها بهترین شرایط را داشــته باشند که خوشبختانه هر کدام بازی میکنند عملکرد خوبی داشتهاند. تصمیمگیرند­ه نهایــی در مورد این موضوع، فقط و فقط ســرمربی و شــخص آقای شفر است و من تنها یک گزارش هفتگی در مورد عملکرد گلرها به آنها میدهم. در طول هفته هم جلســاتی را برگزار میکنیم و آنجا خود سرمربی تصمیم میگیرد که بهتر است چه دروازهبانی بازی کند.»

نامــداری بــا تاکید بر اینکــه رحمتی بهترین رکــورد دوران فوتبال خودش را در این فصل با ثبت هشــت کلینشیت در 11 بازی به نمایش گذاشــته اســت، گفت: «ما دو دروازهبــا­ن خوب داریم کــه یکی از آنها گلر اول است و یکی گلر دوم و طبیعتا فقط یــک دروازهبان میتواند بــازی کند. مهدی رحمتی یکی از بهترینهاسـ­ـت و حســینی هم ملیپوش است و شــانس رفتن به جام ملتها را دارد. به هر حال سرمربی تیم باید شــرایط را مدیریت کند تا حسینی شانس تیم ملی را از دست ندهد، رحمتی هم روی فرم بماند. در نهایت همانطور که گفتم شفر این مسائل را مدیریت میکند.»

وی در پاســخ به این سوال که درست است حســینی برای از دست ندادن شانس حضور در جام ملتها در ترکیب آبیپوشان به میدان رفته اســت، گفت: «قطعا شفر به همه شرایط نگاه کلی میکند و بازی کردن یک بازیکن چنــد دلیل دارد، یکی از دالیل بازی کردن حســینی هم همیــن نزدیکی مســابقات جام ملتهای آسیاست که شفر بایــد پشــت دروازهبان ملیپــوش تیمش بایســتد و همانطور که تاکید کردم، دالیل دیگری هم وجود دارد.»

به این ترتیب آیا دروازهبان اســتقالل مقابل پدیده مشخص خواهد بود؟ نامداری میگوید: «هنوز چیزی مشــخص نیست و ایــن موضــوع به تمرینات طــول هفته برمیگردد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran