Iran Varzeshi

ماجدی: جذب بازیکن نیاز ضروری استقالل

-

میرشــاد ماجــدی، پیشکســوت باشگاه استقالل پیروزی این تیم مقابل ســپیدرود را تحلیل کرده است: «تیم اســتقالل روز به روز بهتر میشــود و رونــد صعودی خــود را ادامه میدهد. ما بازیکنان جوان بســیار خوبی داریم که آینده فوتبال اســتقالل را تضمین میکنند. در بازی مقابل سپیدرود هم مالکیت توپ، فضــا و زمین در اختیار اســتقالل بود. این از بازیهایی بود که ما دیدیم توپ بهصورت یکسان در همه نقاط زمین گردش میکرد.»

ماجــدی در ادامــه حرفهایش عملکــرد بازیکنــان را ســتود: «همه بازیکنان ما خوب بودند و ضمن احترام به همه، ولی به نظرم کسی که توانست ستاره این بازی شود، جابر انصاری بود. بازیهای خیلی خوب و ســطح باالیی از فوتبال را امسال در تیمهای مختلف دیدیم. من فکــر میکنم برترین بازی که خواهیم دید، همین مصاف استقالل و پدیده است.»

میرشاد با اشــاره به بازی حساس با پدیده ادامــه داد: «هر دو تیم برای گلزنی و هجومی وارد زمین میشــوند. فکر میکنم اســتقالل میتواند برنده ایــن مصــاف مهم و حســاس باشــد چون تواناییهای خــود را بهخوبی در این هفتهها نشــان داده اســت. حضور هــواداران در این دیدار میتواند کمک شایانی به اســتقالل بکند و قطعا آنها نیز از این بازی لذت میبرند.»

ماجــدی در پایــان حرفهایش گفت: «بازیکنان استقالل خیلی خوب هستند اما تیم میتواند بهتر هم بشود. استقالل از اسفندماه در دو لیگ بازی میکند و خستگی و مصدومیتها باعث میشــود تیم دچار مشکالتی شود. به نظــرم اســتقالل نیاز به جــذب چند بازیکن دارد تا انشاءا... بعد از هماهنگ شدن با ســایر بازیکنان، بتوانند به تیم کمــک کنند و آینده خوبی را در پایان فصل برای استقالل رقم بزنند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran