Iran Varzeshi

طاهری: شفر با هیچ بازیکنی رودربایستی ندارد

-

بیژن طاهری در خصوص اینکه با گذشت 15 ماه از کار کردن در کنار شــفر چرا طی این چند روز اســم او پررنگتر شده است، گفت: «در وهله اول بایــد بگویم که من وظیفه خودم را انجام میدهم و دوســت دارم به هر شکل ممکن به استقالل کمک کنم. با هر تیمی کار کردهام تعصب سرلوحه کارم بوده و ســعی کردم وظایفم را به نحو احســن انجام دهم. متاسفانه از روزی که به اســتقالل آمدم یک عده نمیخواســت­ند من در اینجا باشــم و مرتب میگفتند تیم نیاز به دســتیار دارد و قبــول دارم که نگذاشــتند به چشــم بیایم. ولی برایم مهــم نبود. عهدی که با شــفر بستم این است که تا آنجا که توانم هست به او کمک کنم نه فقط او بلکه این را میتوانید از تمام مربیانی که با آنها کار کردم بپرســید. حاشــیهها برایم اهمیت ندارد و فکر میکنم که همــه این را بدانند که در این ســالها در هر جا کار کردم هیچ کسی صدایی از من نشنیده و ادعایی از من نشنیده اســت. ناراحتی هم از کسی ندارم و تا زمانی که در این تیم باشم با تمام وجود کار میکنم.»

طاهــری در خصــوص اینکــه هواداران اســتقالل بــا بردهای اخیر انتظــار دارند این تیــم مقابل پدیده هم به برتری برســد، گفــت: «همه بازیها سخت است شما دیدید مقابل اســتقالل خوزســتان در آن شرایط جوی و یا همین ســپیدرود که باران زیادی میبارید بازی راحتی نداشتیم. ما به فکر کســب سه امتیاز هستیم و قطعا برای به دســت آوردن آن وارد زمین میشویم.»

این مربــی در خصوص اینکه آیا این تیم باز هم بــا تغییرات در بازی آینــده به زمین خواهــد رفت، گفت: «شــفر فقط به تمرینات نگاه میکند و به هر بازیکنی که خوب باشد بازی میدهد، او به دنبال اسمها نیست و با هیچ بازیکنی رودربایستی ندارد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran