Iran Varzeshi

احمدزاده: هواداران انتقاد کنند پیشکسوتان نه!

-

فرشــاد احمــدزاده بازیکــن تیــم اشالســک وروسالو، این روزها با خبرهای نقل و انتقاالتی که منتشــر میشــود در کانون اخبار قــرار دارد. یک روز صحبت از پیوســتن احمدزاده به تراکتورســ­ازی و روز دیگر بازگشــت او به پرســپولیس مطرح میشــود اما این بازیکــن فارغ از این شــایعات در لهستان حضور فعالی در تمرینات تیمــش دارد و میگوید معلوم نیست که از تیم لهستانیاش جدا شود اما اگر جدا شود حتما به پرسپولیس میآید.

چه کسی گفته به تیم دوم میروم

خبرهایــی که درباره احمــدزاده به گوش میرســد و احتمال بازگشــتش به پرســپولیس را قوت میبخشد، حاکی از نارضایتی ســرمربی تیم لهســتانیا­ش و رفتن او به تیم دوم اشالســک وروســالو است. احمدزاده میگوید: «چه کسی این حرف را زده اســت؟ اگر قــرار بود به تیم دوم بروم که در همه بازیها جزو فهرست ۸۱ نفــره نبودم! مــن در بازیهای تیمم ۰۱ الــی ۵۱ دقیقه بازی کــردم اما اینها دلیل نمیشود که بگویند من به تیم دوم میروم.»

او حتی نارضایتی سرمربیاش را هم تکذیــب میکند: «مصاحبــهای دروغین از مربی تیم ما منتشــر شد. به من گفت که حرفهایی که از قول او منتشــر شده صحبتهای او نبوده و نگفته که مشــکل من تاکتیکی اســت بلکه مربی تیم گفته مشکل من فیزیکی بوده. به مدیرعامل تیم گفتم که اجــازه جدایی به من بدهند اما او گفت که اجــازه جدایی به من نخواهد داد.»

جداییمان از پرسپولیس اشتباه بود

حــاال کــه محرومیت پرســپولیس رو بــه پایان اســت و این تیــم روزهای ســخت خود را بدون یارانش سپری کرد، احمدزاده اعتراف میکند که جداییاش از پرسپولیس اشــتباه بود. او میگوید: «اگر ما از پرســپولیس جدا شدیم به این دلیل بود که میخواستیم در اروپا فوتبال بازی کنیم چون شرایط سنی ما به گونهای بود که شاید دیگر پیشنهادی از اروپا به دست ما نمیرسید. نمیگویم کار ما درست بوده و شــاید کار ما در جدایی از پرســپولیس اشــتباه بود اما واقعا هیچکدام از ما چهار نفر قصد نداشــتیم پرســپولیس را تنها بگذاریم. هر کدام از ما که از پرســپولیس جدا شــد فکر میکرد آخرین نفر است و بقیــه در تیم میمانند و اینطور شــد که من، صــادق محرمی، مهــدی طارمی و وحید امیری از پرسپولیس جدا شدیم.»

پیشکسوتان حق ندارند دربارهام صحبت کنند

احمــدزاده از انتقــاد پیشکســوتا­ن ناراحت است و میگوید: «از هوادار گرفته تا پیشکســوت صحبتهای عجیبی علیه من مطــرح کردند اما من از همین طریق میگویم کــه فقط هــواداران حق دارند درباره من صحبت کنند چون پرسپولیس برای آنها اســت و بعضی از پیشکســوتا­ن حق ندارند درباره من صحبت کنند چون تیم برای پیشکســوتا­ن نیست! هواداران علنا برای ما نوشــتند که بــروی و دیگر برنگردی اما آنها من را فرشــاد احمدزاده کردند و هر حرفی هم بزنند به روی چشم میگذارم اما این پیشکســوت چه تأثیری در فوتبال من داشــته که االن بخواهد از من انتقاد کند؟»

فرشــاد احمدزاده میگوید: «حرف من به این آقای پیشکسوت این است که اگر حرفی داری به خودم بگو نه اینکه در یک برنامه زنده تلویزیونی هجمه علیه من به راه بیندازی و باعث شــوی که خانواده من فحش بخورند. من چه بدی به شــما کــردم که اینگونــه مــن را در تلویزیون خــراب میکنی. این تیم بــرای هواداران پرســپولیس اســت و برای پیشکسوتان نیست. آن زمان که این آقای پیشکسوت ما را برای اکران فیلمش دعوت میکرد و میرفتیم آدم خوبــی بودیم اما حاال آدم بدی شدیم؟»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran