Iran Varzeshi

چندسرخ پوشجام ملتهارا میبینند؟

-

آخرش همانی شد که پیشبینی کرده بودیم. درخشش ستارههای پرســپولیس چشم سرمربی تیمملی را نگرفت و همه پشــت خط ماندند. البته کیروش با دعوت از علی علیپور شــگفتزدهم­ان کرد اما این بار هم شجاع و کمال و حتی عالیشاه را نادیده گرفت. حال آنکه همین بازیکن یعنی امید عالیشاه تا اینجای فصل بهترین پاسور لیگ بوده.

کمال کامیابینیا هم که تا همین یک ســال پیش با حضــور در اردوها و تجربه چند بازی ملی یکی از بازیکنان مورد تایید کیروش بود، در نهایت رقابت را به امید ابراهیمی، سعید عزتاللهی، علی کریمی، احسان حاجیصفی و حاال احمد عبدا...زاده باخت و جام ملتها را همانند جام جهانی از دست داد. حــال آنکه کتف آســیبدیده­اش را به خاطر حفظ پیراهن تیمملی جراحی نکرده بود.

داستان شــجاع خلیلزاده و تیمملی هم که دیگــر نیازی به تکرار ندارد. او از پنج ســال پیش پشــت خط مصاحبــهای مانده که علیــه مربیان تیمملی انجام داده بود و سرنوشــتش همانی است که چندی پیش برای سیدجالل رقم خورد. پیش از جام جهانی ،2014 شــجاع یکــی از بازیکنان محبــوب و منتخــب کیروش بود امــا وقتی پای پرواز به برزیل خط خورد، به تندی علیه ســرمربی تیمملــی مصاحبــه کــرد و از آن روز، دیگر رنگ تیمملی را ندیده است.

حال آنکه پیشــرفت فنیاش بــه ویژه در دو سال اخیر کامال چشــمگیر بوده و در یک انتخاب منصفانه، میتوانســت پیراهن تیمملی را بپوشــد و به جــام ملتها برود. حاال امــا او هم باید مثل کمال و عالیشاه فکر تیمملی را از سر بیرون کند و تمرکزش را بگذارد روی پرسپولیس. همین تیمی که تعداد ملیپوشــان­ش بیشتر شده اما آیا هر سه بازیکن دعوت شــده به اردو، به یک اندازه شانس بازی کردن دارند؟ یا اصال شانسی دارند برای سفر

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran