Iran Varzeshi

واکنش فدراسیون فوتبال به یک قرارداد

-

عضو هیات رییســه و رییس کمیته بازاریابی فدراســیون فوتبال به خبر قرارداد حامی مالی جدید این فدراســیون واکنش نشان داده و این جمالت را گفته است: «االن زمان مناسبی برای صحبت در این مورد نیست!» در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران در جام ملتهای آســیا به ســر میبرد، یک موسسه حقوقی در سکوت کامل و بدون اطالعرسانی، امتیاز انحصاری استفاده از فضای تبلیغاتی تیمهای ملی را در اختیار گرفته است.

ایــن اتفاق در حالی رخ داده که فدراســیون فوتبال در این زمینه نه تنها اطالعرســا­نی نکرده، بلکه حتی درباره توافقات صورت گرفته و مبلغی که این حامی مالی باید به فدراسیون پرداخت کند، حرفی به میان نیاورده است.

طبق اطالعات به دســت آمده، رقم مورد توافق فدراسیون فوتبال با این موسســه نزدیک به 0۴ میلیارد تومان اســت و مدت این قرارداد تا پایان سال 1۳98 اســت. این در حالی اســت که موسســه فوق در تالش است تا زمینه مــدتدار کردن این قــرارداد را فراهم کند و تا پایان جــام ملتهای 202۳ بهعنوان حامی مالی فدراسیون فعالیت کند.

هدایتا... ممبینی رییس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال و عضو هیات رییســه از جمله افرادی است که این اتفاق در حیطه وظایف او رخ داده است اما موضوع را نه تایید میکند و نه تکذیب.

ممبینی در واکنش به این پرســش که چرا اطالعاتی در مورد این قرارداد منتشــر نشده است، گفت: «االن زمان صحبت در این باره نیست. بعدا صحبت میکنیم. بگذارید بعدا. اگر حامی مالی بگیریم رسما اعالم میشود.»

ممبینــی به این ســوال که با این حســاب آیا توافقی انجام نشــده که اطالعرسانی صورت نگرفته؟ این پاسخ را داد: «اگر قراردادی بسته شود، رسما از طریق قسمت مربوطه در فدراسیون اعالم میشود.»

این در حالی اســت که مدارک و مستندات مربوط به اقدامات حامی مالی جدید نیز لو رفته است اما رییس کمیته بازاریابی در واکنش به این ماجرا نیز صحبتهای قبلی خود را تکرار کرد و گفت: «اگر قراردادی رســما امضا شود، اطالعرسانی صورت میگیرد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran