Iran Varzeshi

پاسخ طارمی به شایعات، قسمت هزارم

-

علــی دایــی در جــام ملتهای آســیا ‪8 ،1996‬ گل به ثمر رســانده که بیشــترین تعداد گل زده در یک دوره جام ملتهای آسیا است. ستاره سابق تیم ملی کشورمان یکی از چهار بازیکنی است که در یک مسابقه جام ملتهای آســیا 4 گل در یک بازی به ثمر رسانده.

علــی دایــی بــا 14 گل زده در مجموع رقابتهای جام ملتهای آسیا رکورددار گلزنی اســت. حاال ســردار و طارمی تمــام تالش خودشــان را میکنند ضمــن موفقیت تیم ملی به رکوردهای علی دایی برســند. رویای رســیدن به 8 گل در مسیر قهرمانی جام ملتهای آســیا زیــاد هم دور از دســترس نیســت اگر کمی چاشنی دقــت زمینــه کار خــط آتــش تیم کیروش باشد.

در حال حاضر ســردار آزمون و مهــدی طارمی بــا 3 و 2 گل زده در صــدر گلزنان جــام ملتهای آســیا 2019 هســتند. همین موضوع باعث شــده که عدهای با توجه به همه این مسائل، پاس دادنهای این دو بازیکن به یکدیگر را به جای اینکه به حساب هماهنگــی بگذارند، با برداشــتها­ی دیگری تفســیر کنند. شایعاتی مثل اینکه ســردار و طارمــی، به بازیکنان دیگــر پــاس نمیدهند یا مســائلی نظیر این.

مهــدی طارمی که ایــن روزها حواســش به حاشــیهها هم هست، خیلی زود نســبت به آخرین شایعاتی کــه درباره پاس دادن او به ســردار و به عکس مطرح شــده، واکنش نشان داده است.

او بعد از بازی با ویتنام، در صفحه شــخصیاش در اینســتاگر­ام پستی منتشــر کرده و سعی داشــته به این گمانهزنیها پاســخ دهد و به اتحادی تأکید کند که در تیم ملی وجود دارد.

او با انتشار سه تصویر از خودش و بازیکنان تیم ملــی در بازی دیروز نوشت: «به نام خدا. تییییمممم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran