Iran Varzeshi

شدت انتقادها از کیروش کاهش یافته!

-

برد تیم ملــی ایران مقابل ویتنام و صدرنشــینی در گروه چهارم جام ملتهای آسیا بازتاب گستردهای در رسانههای عربی داشته است.

روزنامه استاد الدوحه قطر در صفحــه اول بخشــی را به ایران اختصاص داد و تیتر زد که سردار آزمون توانست این تیم را به مرحله حذفی برســاند. در متن گزارش نیز آمده که ایران پیروزی دو صفر مقابل ویتنام را به سردار آزمون مهاجم آمادهاش مدیون است.

روزنامــه عربی کوره هم به ستایش از تیم کیروش پرداخت و نوشت: «کیروش قبل از جام ملتها سخنانی را بر زبان آورد که ایرانیها را خشــمگین کرد. او گفت که رسیدن به نیمهنهایی رویای فوتبال ایران است و این باعث شد بسیاری مثل خداداد عزیزی از او انتقاد کنند اما شدت این انتقادها این روزها با نمایش خوب ایران در امارات کم شده است. اگر ایران به درخشش خود در جام ملتهــا ادامه دهد این انتقــادات از کیروش به کلی از بین میرود. ایران نمایشی بسیار خوب در جام ملتها داشــته و این باعث شــده بعضی سخنان کیروش را قبل از شروع بازیها به باد تمســخر گیرند البته این تمسخر باعث خشم سرمربی تیم نمیشود.»

تارنمای عربی «گل» نوشت: تیم ملی ایــران در این بازی در هر دو نیمه کنترل توپ و میدان را در اختیار داشــت و شایسته پیروزی مقابــل حریف خود در این مسابقه بود. روزنامه «العربی الجدید» چاپ لندن هم نوشت: «تیم ملی ایــران به دلیل نظم خوب و توان بــاالی بازیکنان خود از برجســتهتر­ین مدعیان قهرمانی جام ملتها به شــمار میرود و کیروش توانسته سطح تیم ایران را به طور قابل توجهی باال ببرد.»

روزنامه «االتحاد» امارات هم در گزارشی آورده است: «مهارت ایــران در این پیــروزی نقش اساسی داشــت اما این مهارت تنها دلیل پیروزی تیم ملی ایران نبود، بلکه ثبات و آرامشــی که شــاگردان کیروش و کادر فنی تیم ملی ایران از آن برخوردارند در این پیــروزی نقش اصلی را داشت.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran