Iran Varzeshi

شکست مونزا در روز بد غفور

-

تیم والیبــال مونــزا در هفته چهارم دور برگشت ســری ۱A ایتالیا مقابل راونا شکست خورد.

تیم والیبال «ورو والی مونزا» که امیر غفور را در اختیار دارد در هفته چهارم دور برگشت ســری ۱A ایتالیا با نتیجه 3 بر ۲ مقابل راونا شکست خورد.

نتایج ســتهای این بازی 5۲ بر ۱۲، 5۲ بــر ‪۹۱ ۰۲،‬ بر ‪۰۲ 5۲،‬ بــر 5۲ و 5۱ بر 3۱ بود.

امیر غفور در این بازی که در ســالن «پاال دی آندره» شــهر راونــا و در حضور 3۱۹۱ تماشــاگر برگــزار شــد، تنهــا در ســتهای اول و دوم که تیمش شکســت خورد بهعنوان بازیکــن ثابت در زمین بود و فقط 3 امتیاز کسب کرد. روز کم فروغ او هم یکی از دالیل باخت تیمش بود چرا که پشتخطزن ایرانی مونزا در اکثر دیدارهای ایــن فصل ســتاره و امتیازآورت­رین بازیکن تیمش بوده است. به همین دلیل افت و روز بد او تاثیر زیادی در باخت تیمش داشــته است.

مونزا با 8 پیروزی، 8 شکســت و 4۲ امتیاز در جایگاه ششم لیگ ایتالیا قرار دارد و در آغــاز نیم فصل دوم یک پله ســقوط کرده و جایش را به ورونا داده است.

پیش از این کاســتالنا هــم در هفته چهارم دور برگشت لیگ ایتالیا شانزدهمین شکســت فصل خود را تجربه کــرده بود. کاســتالنا مجتبی میرزاجانپو­ر را در اختیار دارد.

دیدار پروجا و لوبه، دو تیم پرســتاره لیگ نیز با نتیجه 3 بر یک به ســود پروجا تمام شــد. ویلفردو لئــون 6۱ امتیاز برای پروجا کســب کرد و نقــش موثری در برد تیمش ایفا کرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran