Iran Varzeshi

آلگری: امیدوارم سوپرجام به پنالتی نکشد

-

ماسیمیلیان­و آلگری مربی یوونتوس بعد از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل بولونیا و صعود به جمــع 8 تیم برتر جام حذفــی ایتالیا تایید کرد مهدی بنعطیه به بازی ســوپرجام ایتالیا که چهارشنبه در جده عربستان سعودی برگزار میشود، نمیرسد.

فدریکو برناردسکی و مویس کین گلهای یوونتــوس را در این بازی زدند که باعث شــد رکــورد جدیــدی برای یــووه به دســت آید، دوازدهمین حضــور متوالی در یکچهارمنها­یی کوپــا ایتالیــا. آلگری گفــت: «از ایــن صعود خوشــحالم چون پیــروزی در زمین بولونیا آن هم در نخستین بازی بعد از تعطیالت زمستانی آسان نبود. بازی چهارشــنبه باید برنده داشته باشد، ما قبل از این در ضربات پنالتی به میالن باختهایم بنابراین امیدوارم کار به وقت اضافه و ضربات پنالتی نکشد. ما آماده بازی هستیم.»

در آخریــن دقایق قبل از بــازی تغییری در ترکیــب یوونتــوس رخ داد و بنعطیه جای خود را به جورجو کیلینی داد: «او دچار التهاب کشاله ران شد و با ما به جده نمیآید. ما آندرهآ بارتزالی را هم نداریم اما امید داریم ژوائو کانسلو برگردد.»

او از لئوناردو اسپیناتزوا­ل تعریف کرد؛ این بازیکن بعد از حضور قرضی در تیمهای مختلف در تابســتان به یووه برگشت تا در دفاع چپ با الکس ســاندرو رقابت کند اما دچار مصدومیت شــد و چند ماه دور بود تــا اینکه در این بازی نخستین حضور رســمی در یوونتوس را تجربه کرد: «بازی خیلی خوبی داشت، او برای ما مهم اســت. به خاطر مصدومیت خوان کوادرادو باید چهار مدافع کناری داشته باشیم.»

مویس کین 18 ســاله بعد از بازگشت از دوران قرضی در هالس ورونا نخستین گل فصل خود را برای یووه زد: «کین جوان اســت و نیاز به پیشــرفت دارد. برناردسکی از نظر جسمی و روحی به فرم ســابق برگشته بود، با مصدومیت مانجوکیچ، همه این بازیکنان مهم شدهاند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran