Iran Varzeshi

مربیان پایه در همه جای دنیا دانش خوبی دارند

-

امیرحســین فتحی، سرپرســت باشگاه اســتقالل درباره وضعیت تیمهــای پایه این باشگاه توضیحاتی داده است: «رمز پیشرفت باشگاهها در دنیا توجه به تیمهای پایه است. اگر روزی بخواهیم از بازیکن بینیاز شــویم، باید توجه و اهمیت ویــژهای به فوتبال پایه داشــته باشیم. کشــورهای صاحب سبک از اینجا شروع کردهاند و باید از آنها الگوبرداری کنیم. باید از استعداد جوانان بهخوبی استفاده کنیم و آنها را هدایت کنیم و با ایجاد بســتر مناسب از اســتعداد آنها بهخوبی بهرهبرداری کنیــم؛ رمــز مانــدگاری همین اســت. اگر فدراسیون فوتبال هم بخواهد توفیقی داشته باشد، باید به ردههای پایه بیشتر توجه کند. توجه به امور جاری ما را از امور پایه دور نگه میدارد. من در کنار همکارانم تالش میکنم تا در رده پایه موفق باشــیم. امیدوارم روزی در اســتقالل بازیکنانی باشند که سالها در استقالل و پایه این باشگاه کار کرده باشند.»

فتحی درباره مربیان رده پایه هم نظری دارد: «استفاده مطلوب از بازیکنان برمیگردد به اســتفاده از مربیان خوب در رده پایه. در همــه جای دنیا مربیان حــوزه پایه از لحاظ روحی و فنی از دانش خوبی برخوردارند. قرار نیســت کســی که در تیم بزرگساالن موفق است، در رده پایه هم موفق باشد.»

فتحــی دربــاره بــازی با عــراق هم حرفهایــی دارد: «تیم ملــی فوتبال ما در ســالهای خوب فوتبالش بهســر میبرد و در دورهای غنی بهســر میبریــم. امیدوارم بــا حمایت مــردم و کمــک باشــگاهها و فدراســیون، عراق را شکســت دهیم و در نهایت به قهرمانی دست پیدا کنیم.»

سرپرست موقت باشگاه استقالل درباره وضعیت کنونی اســتقالل هــم گفت: «تیم شــرایط خوبی دارد. همه توان خود را برای حمایــت از بازیکنان گذاشــتهای­م و در حد توانمان مشکالت را حل کردهایم و در حال حاضر با نظر سرمربی محترم در یک اردوی خوب حاضر شــدهایم و امیدوارم یک شروع خیلی خوب در نیمفصل دوم داشته باشیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran