Iran Varzeshi

بهتاش فریبا: بازی با عراق سخت نیست

-

فریبا عضو کمیته فنی استقالل با اشاره به نمایش ملیپوشان ایرانی برابر ویتنام میگوید: «برخالف ســالهای گذشته، احساس کردم انگیزه بازیکنان کم اســت. شــاید برای نخســتین بار بود که در تیم کیروش میدیدم بازیکنان در خط حمله کمی خودخواه هســتند. در ســالهای اخیــر، همدلی در بازیکنان ملیپوش دیده میشــد و فرقی نمیکرد چه کســی گل بزند و چه کسی پاس بدهد. اما در بازی با ویتنام در جاهایی کــه باید پاس داده میشــد، این کار صورت نگرفت. با وجود این مسأله، تأکید میکنم که مهمتر از این مسائل، گرفتن سه امتیاز بازی و قرار گرفتن در صدر جدول بود.»

عضو کمیته فنی در ادامه میگوید: «در چنین تورنمنتی، خیلی بد است که در ابتدا بــا تیمهای معمولی بازی کنید، چون ممکن است تبدیل به عادت شــود و در دیدارهای ســخت دچار مشکل شــویم. بازی با عراق، سخت نیست چون تیمشان به تازگی پوست اندازی کرده و کامال جوان شــده است. عراق تیم دونده و جنگنده نشان داده و همیشه با این تیم مساله فنی داشتیم. دو بازیکن عراقی (طارق همام و بشار رسن) که در استقالل و پرسپولیس بازی میکنند، جزو بهترینهای عراق هســتند و در بازی با یمن دیدیم که خط هافبک روی این دو بازیکن میچرخد. امیدوارم عراق را شکست دهیــم و عالوه بر گرفتن انتقام دوره قبلی جام ملتهای آســیا، بتوانیم بهعنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شویم.»

عضو کمیته فنی اســتقالل در ادامه صحبتهایش در مورد وضعیت ایــن تیم میگوید: «تیــم در حال حاضر در آنتالیــای ترکیه اردو زده و تمریناتش را برگزار میکند. متأسفانه در نیمفصل، بازیکن گرفتن خیلی سخت است. قرار بود ســرور جباروف ازبکستانی بیاید اما ظاهرا وضعیت باشــگاه آنقدر مناسب نیســت که پول این بازیکن را بدهد. شنیدهام که بخشی از پول حامی مالی نیز در ابتدای فصل پیشخور شده و باید حامی مالی جدید بگیرند. در مجموع، اســتقالل نیاز به هافبک بازیساز دارد و امیدوارم شرایط طوری پیش برود که چنین بازیکنی جذب شود.»

فریبــا در واکنش بــه اظهارات مارکــوس نویمایــر آلمانی که در گفتوگویی مدعی شده که در استقالل شرایط عادی نداشته و بازیکنان به او پاس نمیدادهاند، میگوید: «اینکه بازیکنان به او پاس میدادند یا نه را، من نمیتوانم پاســخ دهم. نویمایر را به لحاظ فنی خیلی پایین ندیدم اما جزو بدشــانستر­ین بازیکنان خارجی بود که به ایران آمد. او از ناحیه شســت پا مصدوم شــد، مصدومیتی که خودم با آن ماهها درگیر بودم. آسیبدیدگی شست پا باعث شد نویمایر نتواند در استقالل جا بیفتد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran