Iran Varzeshi

سهرابیان برای نیمفصل دوم آماده میشود

-

آرمین ســهرابیان تا قبل از اینکه از ناحیه دست مصدوم شــود، شرایط خوبی در استقالل داشت و حتی به اردوهای تیم ملی هم دعوت میشــد اما این بازیکن از ناحیه دست مصدوم شد تا هم جام ملتها را از دســت بدهــد و هــم بازیهای اخر نیمفصل اول را. تا همین چند روز پیش هم سهرابیان بدون محافظ دست نمیتوانست در تمرینات حاضر شــود امــا چند روزی است که مشکل سهرابیان به صورت جدی حل شد و این بازیکن در تمرینات استقالل مثل سایر بازیکنان شرکت میکند. حضور ســهرابیان در تمرین استقالل، خیال شفر را برای نیمفصــل دوم راحت میکند. این بازیکــن بهعنوان دفاع وســط میتواند در ادامه لیگ در کنار منتظری برای استقالل بازی کند.

سهرابیان نشــان داده بازیکن بزرگی اســت و میتواند در ادامه راه بازیکن قابل اتکایی برای اســتقالل باشــد. شــاید اگر این بازیکن قبل از جام ملتها بدشانســی نمیآورد یکی از بازیکنان ملیپوش باشد. ســهرابیان این روزها در ترکیه خودش را برای رســیدن به شــرایط ایــدهآل آماده میکند. چنــد بازیکن دیگر اســتقالل از جمله فرشــید باقری و فرشید اسماعیلی هم مصدوم بودند که بعید اســت در حال حاضر مشکلی داشته باشند.

باشگاه اســتقالل در اقدامی تحسین برانگیز برای بازیکنان تیم امیدش که در لیگ تهران به قهرمانی رســیدند جشن گرفت و به آنها هدایایــی هم تقدیم کرد. این تصویرگویای اهمیت دادن مســووالن این باشــگاه بــه تیمهای پایه اســت. کاری که باید در باشــگاه اســتقالل جدیتر هم گرفته شــود تا نســلهای آینده بهتر ســاخته شــوند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran