Iran Varzeshi

جوانها گل کاشتند

پرسپولیس 2 - یوپن بلژیک یک

-

دیدار تدارکاتی پرســپولیس و یوپن بلژیک از ساعت 17 به وقت محلی 17:30( دقیقه به وقت تهران) در ورزشــگاه اســپایر آغاز شــد. ترکیب تیم پرســپولیس به این شرح بود: رادو شویچ، ســید جالل حسینی (کاپیتان)، شــجاع خلیلزاده، شایان مصلح، مهدی شــیری، کمال کامیابینیا، سروش رفیعی، امید عالیشاه، علی علیپور، سیامک نعمتی و مهدی شریفی.

این دیدار در پایان نیمه نخســت با تساوی بدون گل خاتمه یافت. آدام همتی در دقیقه 65 به جای مهدی شریفی وارد زمین شد و در همین دقایق سرخپوشان دو موقعیت بسیار خوب را به دست آوردند که توپ با بدشانسی راهی دروازه نشد اما در دقیقه 67 در پی یک پاس عمقی و ضربه بازیکن تیم یوپن، دروازه پرسپولیس باز شد.

برانکــو در نیمه دوم این دیــدار، به صورت پی در پــی بازیکنان را به زمین فرســتاد. در دقیقــه 74 موقعیتی مشــابه گل اول بــرای تیم یوپن ساخته و پرداخته شــد که اینبار رادو شویچ به زیبایی ضربه بازیکن حریف را مهار کرد.

در دقیقه 75 احســان حسینی به جای شجاع خلیلزاده به زمین آمد و در دقیقه 76 سعید کریمی جایگزین علی علیپور شد.

در دقیقه 80 ضربه ایستگاهی پرسپولیس توسط امید عالیشاه به سمت دروازه یوپن شــلیک شد که توپ با فاصله خیلی اندک از کنار تیرک دروازه حریف گذشت و این فرصت نیز از دست رفت.

در دقیقه 85 ارسال روی دروازه یوپن با خروج دروازهبان این تیم همراه شــد که توپ با ضربه ســر ســعید کریمی وارد دروازه حریف شد و بازی به تساوی رسید.

در دقیقــه 90 امید عالیشــاه پاس زیبایی را برای محمد امین اســدی ارســال کرد که این مهاجم جوان پرســپولیس با ضربــهای دقیق، گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد.

این دیدار دوســتانه در پایان با نتیجه دو بر یک به ســود پرســپولیس خاتمه یافت.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran