Iran Varzeshi

رسن: بازی با ایران سخت است

جو ورزشگاه و حضور هواداران تعیین کننده است

-

تیم ملی عراق برابر یمن در جام ملتهای آســیا 2019 با نتیجه 3 بر صفر پیروز شــد تا خود را برای دیدار ســوم و آخر در مرحله گروهی با تیم ملی کشورمان آماده کند.

ایــن درحالی بــود که ســتاره عراقــی پرســپولیس در ترکیب تیم ملی کشــورش نمایش خوبی داشت و توانســت در نخســتین گل تیمش تاثیرگذار باشــد و دومین گل عراق را هم به ثمر برساند.

بشار رســن هافبک پرسپولیس و تیم ملی عــراق درباره بــازی تیم ملی عراق مقابل تیم ملی کشــورمان میگویــد: «بازی ما با ایران ســخت خواهد بود. تیم ملــی ایران بازیکنان خوبی را در ترکیب خود دارد اما ما نیز تیم قدرتمندی هستیم. جو ورزشگاه و حضور هواداران تعیین کننده برنده خواهد بــود. امیدوارم هواداران عراقی ما را حمایت کننــد. هر دو تیم با دو برد پا به میدان مســابقه میگذارند و امیدوار هســتند از ایــن دیدار پایانی با حداکثر امتیاز خارج شــوند. تالش مــا این خواهد بود که به ســه امتیاز این بازی هم برســیم و بــا 9 امتیاز صعــود کنیم. بــه طور حتــم حتی تفاضل گل هم میتواند در این دیدار سرنوشتساز باشــد. به همین جهت باید تالشمــان را بکنیم تــا بتوانیم حتما به ســه امتیاز برســیم. بازی را جدیتر از او بازی قبلی خواهیم گرفت و با تالش بیشــتر در فکــر پیروزی خواهیم بود.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran