Iran Varzeshi

درخششستاره­سرخدرتیممل­یعراق

بشار با توپ پر در جام ملتهای آسیا

-

شــماره 13 تیم ملی عــراق یک بازیکن نام آشــنا و پرطرفدار در فوتبال ایران است.

بشار رســن هافبک تکنیکی و 22 ساله تیم ملی عراق که با پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی داشت بعد از حضور موفق در تیم المپیــک عراق حاال یکــی از مهرههای کلیدی ســرکو کاتانچ در جام ملتهای آسیا است.

بشار در برابر ویتنام بازی را از روی نیمکت آغاز کرد اما سرمربی اسلوونیایی عراق او را در همــان نیمه اول و دقیقه 35 بازی به میدان فرســتاد و توانست با کمک همبازی اســتقاللی­اش، طارق همام بازی باخته را به برد تبدیل کنند.

کاتانچ اما در بازی برابر یمن بشــار رســن را از ابتدا بازی داد و او با نمایش خوبش توانست در برد 3 بر صفر تیمش تاثیرگذار باشد.

او در دقیقه یــازده بازی روی گل مهنــد علی نقش داشــت و خودش در دقیقه 19 با یک شــوت دروازه حریف را باز کرد.

این دومین گل بشار رسن در بیست و چهارمین بازی ملیاش بود. بی شــک آمادگی بشــار رسن و دیگر هافبکهای خوب عراق مثل اســامه رشید و طارق همام میتواند بازی تیمهای ملی ایران و عراق را در روز ســوم مرحله گروهی تبدیل به جدال جذاب هافبکها کند.

بشــار رســن با تکنیــک و هوش باالیی که دارد میتواند حریف دشواری برای هافبکهای تیم ایران باشــد. طی روزهای گذشــته صحبتهایــی درباره تمدید قرارداد این بازیکن با پرسپولیس وجود داشــت اما آنطور که از باشــگاه پرســپولیس بــه گوش میرســید این بازیکــن تمدید قــراردادش را به بعد از بازیهای جام ملتهای آســیا موکول کرده بود.

بــا ایــن اوصــاف و با درخشــش بشار رســن به نظر میرسد کار باشگاه پرســپولیس برای جذب ایــن بازیکن سختتر خواهد بود. هر چند هم برانکو و هم پرسپولیس تمایل چندانی برای به خدمت گرفتــن بازیکنانی که در بوق و کرنا میشوند، ندارند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran