Iran Varzeshi

بازیکنان ما بیتجربگی کردند

-

حاجیلو: بازیکنان نباید آن پست را منتشر میکردند

اصغر حاجیلو، سرپرســت تیم اســتقالل از وضعیت اردوی این تیم در اردوگاه امیر اســپورت آنتالیای ترکیه رضایت دارد. حاجیلو میگوید: «ابتدا بایــد از کمپی که حضور داریم، صحبت کنم. هتــل محل اقامت و غذاهای اینجا فوقالعاده اســت. غذاهای ترکیه معروف است و کیفیت صبحانه آنقدر خوب اســت که نیازی به ناهار و شــام ندارید. برای برگزاری اردو به زمین تمریــن و تغذیه اهمیت زیادی داده میشــود و جایی که اکنون اســتقالل حضور دارد، مناســب و بیسر و صداست. هوای سالم، زمین عالی و مواردی که گفتم چیزهایی اســت که اســتقالل برای برگزاری اردو نیاز داشت. اگر شــما در نیویورک آمریکا باشــید و زمین و تغذیه خوبی نداشته باشید، تنها بهخاطر اســم نیویورک نمیتوانید کاری کنید. زمینی که بازیکنان استقالل تمرین میکنند، کیفیت خوبی دارد و اســتادیوم آزادی نمیتواند 10 ســال دیگر چنین زمینی داشــته باشــد. چند روز پیش باران مانند شــیلنگی که آب در آن جریان دارد، شــروع به باریدن کرد. پیشبینی کردیم فــردای آن روز زمین خوبی نداشــته باشــیم اما صبح که به محل تمرین رفتیم، مشــکلی ندیدیم. زمین گل آلود نشده بود و حتی بازیکنان سر نمیخوردند.»

سرپرست تیم فوتبال استقالل در خصوص لغو اردوی قطر و نامناســب بودن هوای آنتالیا برای برگزاری اردوی میانفصل این واکنش را نشان داد: «باشــگاه تصمیم میگیرد که کدام اردوگاه برویم. اتفاقا در روزهای اخیر در هوای آفتابی تمرین کردیم. میتوانید شرایط اینجا را بررسی کنید و ببینید چقدر برای برگزاری اردو

نیاز مبرم استقالل به مهاجم

مرتضی آقاخان، خرید ابتدای فصل آبیها روز شــنبه دچار مصدومیت شــدید از ناحیه آشیل پای چپ خود شد. هر چند استقاللیها میزان دوری او از میادین را اعالم نکردند اما به نظر میرســد این بازیکن مدت زیادی از ترکیب استقالل دور باشد. آبیها در ابتدای فصل نقل و انتقاالت گرو را کنار گذاشــتند، سپس جابر انصاری نیز از این تیم رفت. در شرایطی که آبیها به حضور آقاخان امید زیادی داشــتند اما حاال این بازیکن نیز نمیتواند آنها را همراهی کند تا به این ترتیب تیم شــفر بیشــتر از همیشه به خرید مهاجم توجه کنــد. آبیها باید بهمنظور ترمیم خط حمله خــود که 3 بازیکن را از دســت داده، خیلی زود وارد بازار شــوند و برای جذب یک بازیکن در خط حمله اقدام کنند تا خال ایجادشــده را برطرف کنند. از ســوی دیگر روحا... باقری نیز تمرینات نیمفصل را از دســت داده و شاید او نیز برای رسیدن به فرم ایدهآل به زمان احتیاج داشــته باشــد که مطمئنا این موضوع کار شفر را ســختتر خواهد کرد. اســتقالل اکنون تنها تبریــزی و صیادمنش را در نوک خط حمله در اختیار دارد که اولی شــرایط خوبی در نیمفصل نداشت و صیادمنش نیز به اندازهای جوان اســت که بهعنوان یک مهاجم اصلی فعال شفر نمیتواند روی او حساب باز کند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran