Iran Varzeshi

رونمایی‌از‌بودیمیر

-

ماریو بودیمیــر، مهاجم بلندقامت و تازهوارد پرسپولیس نخســتین بازیاش را با پیراهن ســرخ انجام داد. بودیمیر که مقابل یوپن به میدان نرفته بود از شــروع نیمه دوم دیدار با الشحانیه قطر به میدان رفت و در خط حمله سرخها قرار گرفت.

بودیمیر در این مسابقه با بدشانسی مواجه شد و یکبار ضربهاش به تیر دروازه حریف برخورد کــرد، اما فقط 5 دقیقه از ورودش بــه میدان گذشــته بود که پاس گلی تماشایی برای علیپور ارسال کرد.

این مهاجم کــروات بالفاصله بعد از دریافت توپ از علیپــور به زیبایی هرچه تمامتر جواب یک و دوی زوجش در خط حمله را با یک پاس پشت پا داد، بهطوری که توپ بهصــورت اریب در بهترین نقطه ممکن جلوی پای علیپــور افتاد و او هم برای گل کردن این پاس کار زیاد سختی نداشت.

هر چند شاید کمی عجوالنه و احساسی باشــد اما بودیمیر با همین حرکت تکنیکی نشان داد عالوه بر اینکه قامت بلندی دارد، اما از تکنیک مناسبی هم بهره میبرد و روی زمین میتواند به کار پرســپولیس بیاید. از طرفی این همکاری دوجانبه از سوی علیپور و بودیمیر فقط 5 دقیقه بعد از ورود مهاجم کروات به میدان و نخســتین بــازیاش با پیراهن ســرخ نشــان میدهد او میتواند همراه با علیپور زوج ترسناکی بسازد و خط حمله پرســپولیس از آنچه در نیمفصل اول نشان داد فاصله بگیرد. بودیمیر: حرفهای برانکو همیشه درست است ماریــو بودیمیــر به تازگــی پیراهن پرســپولیس را پوشیده اما در همین مدت کوتاه هــم به ترکیــب این تیم رســیده و در اردوی قطــر یــک بازیکــن فعال و پرجنــب و جوش اســت. مهاجــم کروات پرسپولیس درباره حضور در اردوی این تیم در دوحه قطر میگوید: «به محض اینکه به اردوی پرسپولیس در دوحه رسیدم، برانکو به من گفت مطمئن باش همه چیز بهزودی حل میشود و تو بازیکن جدید تیم خواهی بود. وقتی برانکو در ایــران حرفی میزند، حتما درست است. االن میدانم که درست بوده اســت. من با تیم اصلی تمرین کردم و منتظر رییس باشــگاه هســتم تا قرارداد را به صورت رســمی امضــا کنم. چند روز تعطیل خواهم بود، به زاگرب خواهم رفت و در ادامه برای نخستین بار به تهران سفر میکنم. در کل همه چیز خیلی زود اتفاق افتاد و خوشــبختان­ه مــن عضو جدیدی از پرسپولیس هستم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran