Iran Varzeshi

تغییر پست وحید امیری: از خط میانی به دفاع چپ

یونال کارامان هم راه کیروش را رفت

-

هفته بیســت و یکم سوپرلیگ ترکیه با برگزاری یک بازی حساس پیگیری شد. بازی گاالتاسرای مقابل ترابزوناسپ­ور در ورزشگاه تورکتلکام استانبول که در نهایت با نتیجه 3 بر یک به ســود گاالتاسرای به پایان رســید. ترابزوناسـ­ـپور قبل از این بازی 33 امتیازی بود و گاالتاســر­ای نیز 36 امتیاز اندوخته بود. ترابزوناسـ­ـپور با پیروزی در این بازی میتوانســت جایگاه گاالتاسرای در رده دوم را بهدست بیاورد و یک گام دیگر به حضور در لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شود. اتفاقی که البته رخ نداد و شــاگردان فاتح تریم موفق شدند حریف قدرتمند خود را شکست بدهند.

در ایــن بازی وحیــد امیری و مجید حســینی از ابتدا در ترکیب ترابزوناسپ­ور قرار گرفتند و تا پایان هم در زمین حضور داشــتند. ابتدا دیــان در دقیقه 21 برای گاالتاســر­ای گل زد اما هوگو رودالهجامه­اجم اهل کلمبیا- گل تســاوی را برای ترابزون بــه ثمر رســاند. بلهنــدا اما در دقایــق 44 و 51 دو گل دیگر وارد دروازه ترابزوناسپ­ور کرد تا این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود گاالتاسرای تمام شود.

نکتــه جالــب در این بــازی، حضور وحید امیری در پســتی جدید بود. امیری کــه در تیم ملی، از بال چــپ به هافبک میانی منتقل شــده بود، در ترابزوناسپ­ور هم حضور در پســتی جدید را تجربه کرد. یونال کارامان، ســرمربی 52 ساله ترابزون از وحید امیــری در نقش دفاع چپ بازی گرفت و 90 دقیقه هم به او اطمینان کرد. به نظر میرســد با توجه به ترافیک در فاز تهاجمــی ترابزون، امیری از این پس دفاع چپ این تیم در ســوپرلیگ ترکیه خواهد بود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran