Iran Varzeshi

رها شــدهایم

صدای اعتراض قایقرانها بلندتر از همیشه

-

واکنش چنــد قایقران به پســتی کــه کمیته ملی المپیک درباره شــروع اردوی قایقرانها منتشــر کرد، بهخوبی نشاندهنده گایه ملیپوشانی است که رها شــدهاند. خبر از شروع اردو است و در مقابل ملیپوشــان از اردوی مشترک قزاقها با آلمانیها در آمریکا میگویند؛ اتفاقی که بهخوبی فاصلــه تیم ایران با تیم دیگر آســیایی را نشان میدهد. در این شــرایط اســت که درباره انتخابات فدراســیون هــم خبرهــای نهچندان امیدوارکنن­ــدهای به گوش میرســد و در این حین اســت کــه مصاحبه آرزو حکیمــی خواندنی میشــود. این بانوی قایقران که در تمــام روزهای حضورش جــزو بهترینهای ایران بوده، با اشــاره به تعطیلــی اردوهای تیم ملی میگوید: «من مربی نیستم که برای خودم برنامه بنویسم اما با ســابقه ۰1ساله، تمرینات اســتقامتی و بدنســازی را دارم و سعی کردم بدنم را آماده نگه دارم. نگذاشــتم بدنم افت کند تا اردوها تشــکیل شود. به مــا گفتند از 23 بهمــن اردوها آغاز میشــود اما هنوز خبری نیست، اسامی را هــم اعام نکردهانــد، مربی تیم ملی هم مشــخص نیســت؛ چون نــوریزاد هدایت تیــم را قبول نکرد حاال شــاید فدراســیون دنبال گزینههای دیگر برود اما این تعطیات در قایقرانی بیســابقه بوده است. شاید بعد از بازیهای آسیایی نهایتا یک ماه تعطیــل بودیم اما بعد از مدتی اردوها شــروع میشد، بهمن هم در حال تمام شــدن است، اما خبری از آغاز اردوها نیســت، وضعیت بسیار بدی داریم.» ملیپوش کایاک ایران با اشــاره به اینکه حریفان برای کســب ســهمیه المپیک ۰2۰2 خــود را آماده میکنند، ادامه میدهــد: «رقیبانم را در صفحات مجازی دنبــال میکنم. آنها عکسهایی از اردوهای برونمرزی میگذارند و این برای ما بد اســت. مــن نمیتوانم کاری کنم فقط باید بدنــم را آماده نگه دارم، اگرچه بهخوبی اردوهــا نمیتوانم مثل ســالهای قبل ایــن کار را انجام دهم. زمان مربیگری یولداش در زمســتان در یک مرحلــه 45 کیلومتر پارو میزدم و حاال از این اتفاق ناراحتم.»

همه گایههــای حکیمی به اردوی تیم ملی ختم نمیشــود. او از فهرست مجمع انتخاباتی هم خط خورده که در این رابطه میگوید: «ابتدا اســم من بود اما متاسفانه عاقه دارند من را به حاشیه ببرند. بیدلیل اســم من را خط زدند و با این کار شخصیتم را زیر سوال بردند. همه چیز از پیش تعیینشده است. من با فدراسیون در این باره صحبت خواهم کرد. حق من است که دلیل آن را بدانم. اگر عادل مجللی را خط زدند و محســن شادی را اضافه کردند شادی یک المپین است اما اگر من را خط زدند حق مهسا جاور بود که اضافه شود.»

این گایهها، بخصــوص در ارتباط با وضعیت تیــم ملی، فقط مختص آرزو نیســت و وقتی صفحه مجازی قایقرانان دیگــر را دنبال میکنیــم، این موضوع کاما مشخص اســت که وضعیت فعلی فدراســیون کاما باتکلیف اســت. این در حالی است که در زمان نبود رییس، سرپرســت برای فدراســیون­ی انتخاب میشــود تا کارها زمیــن نماند اما انگار سرپرستان برخی فدراسیونها این روزها دغدغههای دیگری دارند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran