Iran Varzeshi

از برادرش بپرسید

-

واکنش دبیر فدراسیون به عملکرد کیانوش:

در حالیکــه تــالش شــده روابط در فدراســیون وزنهبــردا­ری بهتر شــود و مســووالن فدراســیون و کیانوش رســتمی به توافق برســند اما گویا مســووالن مربوطــه در برقــراری این رابطه خیلی موفق نبودهاند.

حداقــل از حرفهــا و واکنشهــای دو طــرف که میتوان اینطور برداشت کرد.

بعد از اینکــه کیانوش رســتمی با بــرادرش راهی تایلنــد شــد تا نخســتین مســابقه کســب ســهمیه المپیک را پشت سر بگذارد، حاال دبیر فدراسیون واکنش قابل تاملــی مقابل نتیجه او نشان میدهد.

محســن بیرانوند وقتی با ســوالی دربــاره عملکرد کیانــوش رســتمی در جام پادشــاهی تایلنــد مواجــه میشــود، میگوید: «من در مورد مســائل فنی رستمی اظهارنظر نمیکنم. برادرش همراهش بــوده و میتوانید از او در مــورد عملکــردش بپرســید. شــاید در فشــار تمرینات بوده اســت. به هر حال مــا نمیدانیــم با چه وضعیتــی در ایــن رقابتها شرکت کرده است.»

او درباره اینکه کیانوش با چه شرایطی به تایلند رفته و آیا فدراسیون او را حمایت کــرده، میگوید: «رســتمی طبق برنامهریزی ما به تایلند رفت، ما برایش بلیت گرفتیم و همــه کارهایــش را انجام دادیم. حاال قرار است در جام فجر هم وزنه بزند.»

بیرانونــد در بخــش دیگــری از صحبتهایــش دربــاره تیمهــای خارجــی شــرکتکنند­ه در جــام بینالمللی فجــر نیز توضیح کوتاهی میدهد: «ظرف یکی دو روز آینده اسامی تیمهای خارجی شرکتکننده در این رقابتهــا را اعــالم خواهیم کرد. تــا امروز کــه کارهای مربوط به برگزاری جام فجر به خوبی پیش رفته اســت و مشکلی نداشتهایم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran