Iran Varzeshi

ستارههای جوان در راه یاکوتسک

-

کشتیگیران زیر ۳2 سال کشورمان تمرینــات خــود را بــرای حضــور در رقابتهای آسیایی و جهانی از ۷2 بهمن آغاز میکنند.

علیرضا رضایی ســرمربی تیم ملی کشــتی آزاد با دعوت از 8۱ کشتیگیر، نخســتین اردوی تیم را برای حضور در دو رویداد مهم بینالمللی از هفته آینده برگزار میکند.

بعد از برگزاری مســابقات جهانی امیدهــا در مجارســتان این نخســتین اردوی تیم امید است که برگزار میشود. اردوی تیــم ملــی کشــتی آزاد زیر ۳2 ســال (امید) برای شرکت در رقابتهای آسیایی مغولستان و جام جهانی روسیه روزهای ۷2 بهمن ماه تا ۷ اسفندماه در محل خانه کشــتی عبدا... موحد برگزار میشود.

رقابتهــای جام جهانی روســیه روزهای 25 و 26 اســفندماه سال جاری در شــهر یاکوتسک روســیه و مسابقات کشــتی آزاد قهرمانی زیر ۳2 سال آسیا روزهــای 4 و 5 فروردین ماه ســال 98 در شــهر اوالن باتور مغولســتان برگزار میشود.

بــا نظــر و تصمیــم کادر فنی تیم ملی و مســووالن فدراســیون کشــتی قرار شــد که تیم امید کشــتی آزاد در مســابقات جام جهانی به میدان برود. با توجه به نفراتــی که برای حضور در این اردو دعوت شــدهاند حضور این تیم در مسابقات جام جهانی این شانس را برای تیم ملی بزرگساالن هم به وجود میآورد که بتواند برخی از چهرههای جوان خود را محک بزند.

امیر محمد یزدانــی، عباس فروتن و علیرضا ســرلک از جمله کشتیگیران جوانی هستند که حضورشان در ترکیب تیم امید میتواند شرایط حضور این تیم در رده بزرگساالن را هم فراهم کند.

اســامی نفرات دعوت شــده به این اردو به شرح زیر است: ۷5 کیلوگرم: علی رضا سرلک (لرستان) و افشین رحمانی (مازندران) ۱6 کیلوگرم: ایمان صادقی (مازندران) و محمد نامجو مطلق (گیالن) 65 کیلوگرم: مرتضی قیاسی (لرستان) و امیر محمد یزدانی (مازندران) 0۷ کیلوگرم: فرهاد نوری (تهران) 4۷ کیلوگرم: نوید زنگنه (تهران) 9۷ کیلوگرم: مجتبی اصغری (گیالن) و علی سواد کوهی (مازندران) 86 کیلوگــرم: احمــد بــذری و مرصاد مرغزاری (مازندران) 92 کیلوگرم: حسین شهبازی (تهران) ۷9 کیلوگــرم: علی شــعبانی (تهران)، دانیال شــریعتی نیا (همــدان) و عباس فروتن (مازندران) 52۱ کیلوگــرم: امین طاهری (تهران) و محمد مرادی (کرمانشاه)

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran