Iran Varzeshi

والورده: مسی بازی میکند چون صددرصد آماده است

-

رئالیها از نیمکتنشــی­نی لیونل مســی برای بازی مقابل آنها در بــازی رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ غافلگیر شدند اما ارنستو والورده کاپیتان آرژانتینیا­ش را برای بازی یکشنبه شب مقابل اتلتیک بیلبائو به ترکیب اصلی برگرداند و بعد از تساوی بدون گل تیمش مجبور شد تا درباره وضعیت مسی شفافسازی کند و بگوید که او در آمادگی کامل به سر میبرد. مســی در بازی تیمش در ورزشگاه سنمامس هدف خطاهای فراوانی واقع شد و این اتفاق در حالی رخ داد که بارسلونا در یکی دو هفته پیش رو بازیهای حساسی همچون مصاف با لیون در لیگ قهرمانان و دو الکالسیکو - یکی در دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی و دیگری در اللیگا - را دارد. این مساله سبب شد که خبرنگاران در نشست خبری پس از بازی از والورده بپرســند آیــا بهتر نبود برای این بازی به مســی استراحت میداد.

والــورده دربــاره وضعیت مســی گفــت: «او صددرصد آماده اســت و به همین شیوه هم بازی کرد. لئو روبهراه است. ما بدون او مشــکالتی داشتیم اما اگر امشــب بــازی کرد به این دلیل بود کــه کامال آماده بازی بــود.» در ایــن بازی که بارســلونا برای حفظ فاصلهاش بــا رئال مادرید نیاز به کســب سه امتیازش داشت، والورده به آرتورو ویدال و فیلیپه کوتینیو میــدان داد که تصمیم عجیبی به نظر میرسید. او در این باره هم گفت: «وقتی شما مساوی میکنیــد و فکــر میکنید که باید بازی را میبردید، مسالهای اســت که به کل تیــم مربوط میشــود نه فقط بــه یکی دو بازیکن خــاص. هر بازیکنی که در کنار ما حضور دارد بخشــی از تیم است. زمانی که من تیمم را تغییر میدهم، هدفم نادیده گرفتن یا برجســته کردن یک شخص خاص نیست.»

بــا تســاوی بارســلونا در ســنمامس فاصله ایــن تیم با رئــال مادریــد رده دومی به 6 امتیاز کاهش یافت. با این حال والورده میگوید این فاصله آنقدر زیاد هست که تیمش نگران از دست دادن قهرمانی نباشد. او ادامه داد: «ما این هفته از لیگ را همانطور پشت سر میگذاریم که واردش شدیم، جلوتر از رقبا. اگر حساب و کتاب من درست باشــد، ما حتی هفته آینده هم در صورت نتیجــه نگرفتن باز هم جلوتر خواهیــم بود. لیگ پروسهای طوالنی است و ما باید تا آخر آن بجنگیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran