Iran Varzeshi

مهاجری: امیدوارم تماشاگران ماشینسازی به ورزشگاه بیایند

-

رضا مهاجری سرمربی ماشینســاز­ی تبریــز در دومیــن بازی نیــم فصل دوم هــم موفق شــد یک تیــم خوزســتانی دیگر را شکست دهد و به امتیازات ارزشمندی دست پیدا کند.

مهاجــری دربــاره پیروزی یک بر صفر مقابل صنعتنفت آبادان میگوید: «برد بســیار اررشــمندی کســب کردیم کــه آن را به مــردم تبریز تقدیم میکنم. دوســت داشــتیم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند. البته دست آنهایی که آمده بودند را میبوســم. دستشــان درد نکند. آنها از همان ابتدا پرانرژی تیم ما را تشــویق کردند اما با وجود این تیم ما نیــاز دارد که یار دوازدهم در کنارش باشــد. من امیدوارم در بازیهای بعدی استقبال بیشــتری صورت بگیــرد. بازی ســنگینی مقابل صنعتنفت آبادان داشــتیم. ما روی نقاط ضعف و قــوت حریف کار کرده بودیم و بازیکنانم هرچه را که خواستیم، انجام دادند، البته به جز ضربات آخر. ما از دقیقه دو به بعد موقعیت گل داشــتیم. صنعتنفت برای یــک امتیاز به میدان آمــده بود. این تیم نشــان داد سرعت خوبی در انتقال بــازی دارد. ایــن هفته هر دو تیــم فرصتهایی برای گلزنــی داشــتند. البته با توجه به اینکه نتوانســتی­م از فرصتها اســتفاده کنیم، این مساله باعث شد استرس در عملکرد بازیکنان تأثیر خود را بگذارد و تیم تحت فشار قرار بگیرد.»

ســرمربی ماشینســاز­ی تبریز در رابطه با شــرایط زمین بنیاندیزل هــم توضیح میدهد: «با توجه به ســر بودن زمین، توپ لیز میخورد و کنترل بازی سخت بود. به هر حال خدا را شکر که پیروز شدیم و این برد میتواند اعتماد به نفس تیم را باال ببرد. امیدوارم بتوانیم اعتماد تماشاگران را هم جلب کنیم و شاهد حضور بیشتر آنها باشیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran