Iran Varzeshi

به این استقالل دل ببندید

پیکان‌صفر‌-‌استقالل 4

-

پنجشنبه ،97/11/18 هفته شانزدهم هجدهمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه شهدای قدس تهران، ساعت: ،15:30 تماشاگر: 10 هزار نفر پیکان صفر استقالل 4 گلها: مرتضی تبریزی ،)16( میالد زکیپور ،)58( گونســالوس ،)83( وریا غفوری )90+1( داور: سیدوحید کاظمی کمکها: رضا سخندان، محمد صفایی، حسن انتظاری داوران پشت دروازه: حسین زیاری، محمدحسین ترابیان اخطار: مگنو باتیســتا، فراز امامعلی(پیــکان)، امید نورافکن، محمد دانشگر، فرشید باقری(استقالل) بازیکن برتر: وریا غفوری(استقالل) پیکان: وحید شیخویسی، مگنو باتیستا -75( محمد قاضی)، ابوالفضل ابراهیمی -46( ســامان نریمانجهان)، آرمان قاســمی، ســجاد مشکلپور، حجت حق وردی، علی حمودی، امیرحســین کریمی، عیسی آلکثیر، فراز امامعلی، مهدی مومنی -66( مارکو وکوسویچ) سرمربی: حسین فرکی اســتقالل: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، محمد دانشــگر، امید نورافکن -55( میالد زکیپور)، روزبه چشمی، فرشید باقری، داریوش شــجاعیان -72( گادوین منشــا)، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی -81( اسماعیل گونسالوس)

سرمربی: وینفرد شفر اســتقالل با نمایشی تماشایی نیم فصل دوم را شــروع کرد؛ با یک بازی پرگل و جانانــه که آبیها را بــه ادامه لیگ امیدوار میکند. چه چیــز بهتر از اینکه بعد از تعطیالتی بلندمدت، یک تیم اینچنین شاداب بازی کند و البته بازیکن جدیدش نیز بدرخشد. این بزرگترین امیدواری برای استقاللیها است. به استقالل باید دل ببندیم، این تیم با چهرهای جدید رویاهای تازه دارد و تماشاگران را به نیمفصل رویایی دعوت میکند. پیکان اما برعکس اســتقالل نمایشی ناامیدکنند­ه و بیبرنامه داشت. تغییر مربی در پیکان وقتی انجام شــد که فرصت تغییر در تیم وجود داشته باشد. پیکان از جاللی به فرکی نرسیده بود که در نخستین بازی نیمفصل دوم گلباران شود اما شد و حاال باید درباره این موضوع فکر کند که در تعطیلی بلند مدت و فرصت عالی برای مربی جدید، چه اتفاقی برای پیکان رخ داده است. پیکان نیمفصل اول با مجید جاللی هم همین نتایج را به دســت آورده بود و حاال شکســت سنگین خودروسازان تهرانی در نخستین قدم نشان میدهد حضور فرکی هم مشکل اساسی این تیم را برطرف نکرده و انگار باید مشکالت پیکان را جای دیگری جست و جو کرد. شرح گلها:

مرتضی تبریزی(61): محمد دانشــگر مدافع تیم اســتقالل تهران از زمیــن خودی توپی را به پشــت دفاع پیکان فرســتاد و مرتضی تبریزی با کنترل توپ و ســپس شلیک شوتی ســر ضرب و زیبا گل اول را وارد دروازه شیخ ویسی کرد.

میالد زکیپور(85): آبیپوشان تهرانی در یک ضد حمله فرصت بسیار خوبی برای رســیدن به گل دوم به دســت آوردند. فرشــید اسماعیلی پا به توپ تا پشــت محوطه جریمه حرکت کرد و در ادامه پاس در عمقی را برای زکیپور ارســال کرد که این بازیکن با شــوت زیبایی توپ را به قعر دروازه شیخویسی فرستاد و اختالف تیمش با پیکان را به عدد دو رساند.

گونســالوس(38): پیکانیها در حمله فرصت داشــتند فاصله را به حداقل برســانند اما منشــا در زمین خودی صاحب توپ شد و با پاس تک ضربی گونســالوس را صاحب موقعیت کرد. این مهاجم در نخستین حرکت پا به توپش مدافع میانی حریف را از پیش رو برداشــت و در ادامه شوتی به سمت دروازه زد که توپ پس از برخورد به دفاع پیکان به تور بوسه زد.

وریا :)90+1(یروفغ وینگر راســت استقاللیها در دقایق آخر بازی از میانه زمین توپ را در اختیار گرفت و به سمت دروازه حرکت کرد و از پشت محوطه جریمه شــوت زد که ضربه این بازیکن به زیبایی وارد دروازه شــد و گل چهارم برای استقالل به دست آمد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran