Iran Varzeshi

حرف عکسها: مجیدی دستیار اول شفر

فرهاد‌در‌همان‌نقش‌قابل‌پیش‌بینی

-

بازگشــت به اســتقالل؛ اینبار نه بهعنوان بازیکن بلکــه بهعنوان یکی از اعضای کادر فنی و البته شــاخصترین عضو ایرانــیاش؛ این ماجــرای فرهاد مجیدی و اســتقالل بعد از چند ســال دوری اســت. مربی جوانــی که دوباره این شــعار را در ورزشگاهها زنده کرده: «آهــای فرهــاد مجیدی» هــواداران اســتقالل همانقدر کــه از مجیدی در زمیــن انتظــار معجزه داشــتند، روی نیمکت هــم از او انتظار دارند. اینکه به شفر مشــورت بدهد و نکاتی ویژه را به او گوشــزد کند، از بدیهیترین وظایفی است که مجیدی میتواند در کادر فنی استقالل انجام بدهد.

کاپیتان ســابق مقابل پیکان آغاز امیدوارکنن­دهای با اســتقالل داشت. او بارهــا به کنار خط آمــد، نکتههایی را به شــفر و بازیکنان اســتقالل گفت تا خودی نشــان دهد و ایــن پیغام را به گوش همه برســاند که با قدرت آمده تا کار بزرگی در اســتقالل انجام بدهد. فرهاد مجیدی بیشــتر از کولی و بیژن طاهری در کنار زمین حضور داشــت و همین مساله نشــان داد او و ایدههای فنیاش مورد توجه ســرمربی استقالل نیز قرار دارد.

اگر یک عکس که از بازی استقاللپیک­ان شکار شده را کنار این مشورتها بگذاریــم بــه نکته جالبی میرســیم؛ عکســی که در آن فرهاد مجیدی بعد از وینفرد شــفر نشسته و کولی و بیژن طاهــری روی صندلیهــای بعدی جا خوش کردهاند. همیشــه اعضای کادر فنــی بهترتیب پســت ها -از دســتیار اول تــا دوم و مربی دروازهبانه­ا– روی نیمکت مینشــینند و نزدیکترین فرد به سرمربی، دستیار اول است.

مجیدی سمت راست شفر نشست تا پیغامــی جالب به دســت هواداران اســتقالل برســد؛ اینکه او بــا عنوان دســتیار اول شفر به اســتقالل آمده و قرار است نقشی تعیینکننده در بخش فنی تیم داشته باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran