Iran Varzeshi

نمیخواهند قهرمان شویم

اعتراض بازیکنان پرسپولیس:

-

به جــای باران ســنگ و بطری، پرسپولیســ­یها ایــن بار بــا اتفاقات دیگری در اهواز روبهرو بودند. چیزی شبیه به یک جنگ روانی که بازیکنان پرســپولیس آن را ناشــی از ارادهای میدانند که قهرمان نشــدن این تیم را میخواهد. صحبتهای ســیدجالل حسینی چه منظور دیگری میتوانست داشــته باشــد وقتــی بعــد از بازی میگفت: «متأسفانه به آقایان دستور دادهاند که پرسپولیس را نابود کنند و ما به همین دلیل منتظر عکسالعمل باشگاه هستیم. صحبتهایی در طول جام ملتهــا مطرح شــد و حامیان کســانی کــه آن حرفهــا را مطرح کردند، حاال دستور گرفتهاند که ما را نابود کنند. همه دیدند که اتفاقات، از زمین فوتبال خارج شــده و به جایی رســیده بود که دیگر کاری از دست ما بــر نمیآمد. ما منتظر ورود کمیته انضباطی فدراســیون به این موضوع هســتیم. مسووالن ســازمان لیگ و ســعید فتاحی هم پاســخگو باشند و توضیح بدهند که چرا این اتفاقات رخ داد. منتظر مناظره مسووالن باشگاه با سعید فتاحی هستیم.»

کمــال کامیابینیـ­ـا هــم همین حرفهــا را با ادبیاتی دیگــر به زبان آورد: «همه دیدند که چه شــرایطی قبل از بازی برای ما رقم زدند. همین مســائل باعث شــد تمرکز بازیکنان از بین برود و ذهــن ما بههم ریخت. مطمئنا این اتفاقات طبیعی نیســت و جوی علیه پرســپولیس به راه افتاده تا ما را زمین بزنند. همه کســانی که فوتبــال را میفهمنــد، دیدند که در زمین چــه اتفاقاتی رخ داد اما با همه این شرایط ما فوتبال خودمان را انجام میدهیم و وارد این مسائل نمیشویم. ما هر چه تالش کردیم، حریف برخی اتفاقــات بیرونــی نشــدیم و حاال از مسووالن باشــگاه میخواهیم که هر چه زودتــر به این اتفاقات ورود کنند. باید مشخص شــود چرا این اتفاقات رخ داد و چــرا ما را در اتوبوس حبس کردند و اجازه ندادند وارد ورزشــگاه شویم. این اتفاقات اصال طبیعی نبود. اگر این بازی مجوز برگزاری داشــته، چرا صحبت از لغو آن مطرح شد و اگر مجوز نداشته چرا به ما اعالم کردند به اهواز برویم؟»

کمال از داوری بازی هم به همین اندازه عصبانی است: «همه کارشناسان گفتهاند پنالتی فوالد درســت نبوده و مشخص نیست آقای کرمانشاهی چه چیزی را پنالتــی گرفته. جالب اینکه وقتــی از داور پرســیدم چــه چیزی را پنالتی گرفتید، گفــت من پنالتی نگرفتــم، بلکه داور خط پنالتی گرفت اما بعد که به ســمت داور خط رفتم و پرسیدم چرا پنالتی گرفته، او گفت کرمانشــاه­ی برای پنالتی سوت زده اســت! واضح اســت که ما به اتفاقات غیرفوتبالی باختیم.»

حرفهــای ســیامک نعمتی هم همین تصــور را ایجــاد میکند: «از وقتــی وارد ورزشــگاه غدیر شــدیم اتفاقات عجیــب و غریبی رخ داد که مشــخص بود نمیخواهنــ­د ما برنده شــویم. به ورزشــگاه که رسیدیم، ما را در اتوبوس حبــس کردند و اجازه پیاده شــدن ندادند. بعد هم که اجازه پیاده شدن از اتوبوس را صادر کردند، بــه جای رختکــن مــا را بردند روی نیمکت. بعــد از چند دقیقه گفتند به رختکن بروید اما رختکن برق نداشت و کامال تاریک بود. مشــخص بود که میخواســتن­د ما بازنده باشــیم و هر کاری کردنــد تا ایــن اتفاق رخ بدهد اما بدخواهان پرســپولیس بدانند ما با قدرت کارمــان را ادامه میدهیم و با این نتیجه عقبنشــینی نمیکنیم. با این کارها میخواهند ما را از قهرمانی دور کننــد اما هــواداران بدانند ما در روزهای ســختتر از ایــن هم موفق بودیــم و این نتیجــه را قطعا جبران خواهیم کرد. شــک نکنیــد از بازی بعدی این نتیجــه را جبران خواهیم کرد و بــاز هم روند خوبمان را ادامه میدهیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran