Iran Varzeshi

دایی: الریان با این تیم هندی قابل مقایسه نیست

زمین بهتر بود بیشتر گل میزدیم

-

علی دایی بعد از برتری پرگل ســایپا در مرحله پلیآف لیگ قهرمانان آســیا گفت: روز گذشته باران باریده بود که این موضوع روی کیفیت زمین تأثیر گذاشــت. مطمئنا اگر زمین کیفیت بهتری داشت، میتوانستیم گلهای بیشتری هــم بزنیم. نیمــه اول خوب بودیم و در همان شــرایط هم میتوانستیم بیشتر از دو گل به حریف بزنیم اما در نیمه دوم تیم هندی کمی فشــار آورد که در ادامه باز هم ما توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و برنده بازی باشیم.

وی درباره مصــاف با الریان قطر که هفته آینده برگزار میشــود، گفت: تیم الریان قابل مقایســه با این تیم هندی نیســت. فیلم بازیهایی که آنها انجام دادهاند به دستمان رســیده و به دنبال آنالیز درستی از این تیم هستیم، چراکه در حال حاضر این تیم را به صورت کامل نمیشناسیم. باید فیلمهای 50 روز قبل آنهــا و همینطور بازی دو روز آینده حریف قطری را ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال ســایپا درباره اینکه سرمربی تیم پنجاب هند معتقد بود یک پنالتی برای تیمش گرفته نشده اســت، گفت: نمیدانم او درباره کدام صحنه صحبت کرده است! اگر میدانستم نظرم را اعالم میکردم اما فکر میکنم اتفاقی رخ نداد. یک توپ زدند که به بدن رضا اسدی برخورد کرد و من ندیدم. این واکنش خیلی سریع بود و من متوجه نشدم اما فکر میکنم تیم ما و فوتبال ما بهتر از هند بود.

دایی گفت: ما برای همه تیمها احترام قایل هستیم. ما چند وقتی بود که برد نداشتیم، مساوی میکردیم یا بازیها را از دســت میدادیم. فکر میکنم این برد خیلی خوب بود تا انشاءا... بتوانیم از بازیهای بعدی لیگ به شرایط برد هم برگردیم و با قدرت بازیها را ادامه بدهیم.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran