Iran Varzeshi

خوشحالم کرانچار و استیلی دوباره به من اعتماد کردند

اسدی بعد از بازگشت به تیم امید:

-

محمدامین اســدی که بعد از اتفاقات عجیــب و غریب در بازیهای آســیایی و اخراجــش از تیم امید دوبــاره به این تیم دعوت شــده، گفت: «خیلی خوشحالم که یک بار دیگر مورد اعتماد کادرفنی تیم امید قرار گرفتم و با نظر موافق آقایان کرانچار و استیلی توانستم باز هم به این تیم راه یابم. امیــدوارم از این فرصت به بهترین شــکل استفاده کنم و بتوانم تواناییهای خودم را نشان بدهم.»

مهاجم جوان پرســپولیس همچنین گفت: «خوشبختانه برنامههای آمادهسازی تیم ملی امید با حمایت فدراسیون فوتبال به بهترین شــکل تاکنون انجام شده و این اردوها تاثیر خوبی روی تیم داشــته است. البته مــن در اردوهای قبلــی و بازیهای تدارکاتی حضور نداشــتم امــا هماهنگی خوبی بین بچهها ایجاد شده که این خیلی مهم است.»

اســدی در پایان گفــت: «از اینجا به بعــد مهمترین بخش کار ما آغاز شــده و حساســیت فرصت باقیمانــد­ه را به خوبی درک میکنیــم. به هر حال تعداد زیادی از بچهها نتوانستند در این اردو حاضر باشند که امیدواریم در اردوهای بعدی همه نفرات در اختیــار کادرفنی باشــند. فکر میکنم همه ما حساســیت کار و اهمیت صعود به المپیک را درک میکنیم. باشگاهها هم اگر به همین شــکل از تیم امید حمایت کنند قطعا اتفاقات خوبی میافتد و میتوانیم در روزهای باقیمانــد­ه هم بازیهای تدارکاتی و اردوهــای مفیدی را تا پیش از شــروع مســابقات برگزار کنیم کــه امیدواریم این اتفاق بیفتد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran