Iran Varzeshi

عارف: وقتی ژنهای خوب هستند، چرا به کار نگیریم؟

-

پســر عارف که به ژن خوب معروف شده، دست بردار نیست و خودش ترجیح میدهد سیبل انتقادها باشد. او در حاشیه نشست کمیسیون صلح و ورزش میگوید: «وقتی ژنهای خوب هستند که میتوان در عرصههای مختلف از آنها استفاده کرد چرا به کار نگیریم.»

حمیدرضا عارف فرزنــد محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس در حاشیه نخستین جلسه کمیسیون صلح و ورزش به اینکه گفته میشــود ژن خوب در ورزش اســت، اینطور واکنش نشــان میدهد: «این سوال نیاز به توضیح مفصل دارد که نمیتــوان در چند دقیقه به آن پاســخ داد. خیلی به این موضوع پرداخته شــد و وقت زیادی بــرای توضیح به من ندادند. صدا و ســیما اســم من را آورد و مطالب خالف واقع به من نســبت داد اما فرصت پاســخگویی نــداد. وقتی ژنهای خوب هســتند که میتوان در عرصههای مختلف از آنها اســتفاده کرد چرا به کار نگیریم. مثال در هنر، شــجریان را داریم که ژن خوب همایون را دارد. اینکه چطور فــردی ناعادالنه موضوع را مطرح میکند باید ببینیم اهدافش چیست.»

او درباره فعالیت کمیســیون صلح و ورزش نیز میگوید: «امروز به مناســبت چهل ســالگی انقالب نخستین جلسه را برگزار میکنیم. یکــی از مباحثی که در دنیای امروز مطرح میشود این است که چطور با زبان بینالمللی به جهان عاری از خشــونت کمک کنیم. ورزش میتواند به مردم برای تعامــل کمک کند و دولتها در این مســیر فعالیت میکنند. امیدوارم با تشکیل این کمیسیون با زبان ورزش به توسعه فرهنگ صلح کمک کنیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran