Iran Varzeshi

احتمال رویارویی رضا یزدانی با تانک روسها

-

اعزام ستارههای کشتی آزاد به جام دانکلوف

چهرههای شاخص کشــتی ایران همچون حسن رحیمی، حسن و رضا یزدانی در تورنمنت بینالمللی دانکلوف بلغارستان با رقبای بزرگ خود پنجه در پنجه میشوند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران با چهرههای مهم و عنواندار خود در تورنمنت بینالمللی دانکلوف که از 9 اسفند ماه سال جاری در کشور بلغارستان برگزار میشــود، حضور دارد. حسن یزدانی شــاخصترین چهره ایران است که در بلغارســتا­ن به میدان میرود. البته در کنار حسن یزدانی چهرههای عنواندار دیگری همچون حســن رحیمی و رضا یزدانی نیز بهعنوان دو نماینده دیگر کشتی آزاد کشــورمان پس از 2 سال دوری از میادین برای نخستین بار در یک تورنمنت رسمی به میدان میروند تا کادر فنی در جریان وضعیت فعلی آنها قرار بگیرد.

طبق اعالم ســرمربی تیم ملی کشتی آزاد روســیه در این جام نفرات مطرح کشتی این کشــور همچون عبدالرشید ســعدا...یف ملقــب به تانک روس نیز کشــتی میگیــرد که در این صورت تقابل احتمالی وی با رضا یزدانی برای نخســتین بــار میتواند بر حساسیت این رقابتها اضافه کند.

بر همین اساس، اسامی نفرات شاخص تیم ملی که قرار است در این تورنمنت حاضر شوند اعالم شده است.

طبــق اعــالم کادرفنی تیم ملی کشــتی آزاد کشــورمان در وزن 61 کیلوگــرم حســن رحیمی (تهران)، در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حســینخانی (تهــران)، در وزن 86 کیلوگرم حســن یزدانی (مازندران)، در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی (مازندران) و در نهایت در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی (آذربایجان شرقی) نفراتی هستند که در جام دانکلوف بلغارســتا­ن قرار اســت روی تشک رفته و با رقبای قدر خود پنجه در پنجه شوند.

همگروهی ایران با آمریکا در جام جهانی کشتی آزاد

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran