Iran Varzeshi

ملیپوشان منتخب تکواندو معرفی شدند

-

سیامین دوره مسابقات بینالمللی تکواندوی جام فجر در دو گروه مردان و زنان از 13 اسفندماه در مجموعه ورزشی «المپیک» جزیره کیش آغاز میشود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

مســابقات تکواندوی جام فجر قرار اســت در گروه مــردان در اوزان ،-54 ‪-87 ،-80 ،-74 ،-68 ،-63 ،-58‬ و +87 کیلوگرم طی دو روز برگزار شــود. همچنین این مبارزات در گروه زنان نیز طبق برنامه زمانبندی شــده در 8 وزن ‪-73 ،-67 ،-62 ،-57 ،-53 ،-49 ،-46‬ و +73 کیلوگــرم به مــدت یک روز در جزیره زیبای کیش برگزار میشود. تیم ملی مردان و زنان تکواندوی کشــورمان که خــود را برای حضور در مســابقات جهانی 2019 آمــاده میکند به منظور آمادگــی هرچــه بیشــتر در تورنمنت بینالمللــ­ی تکوانــدوی فجر شــرکت میکند.

بر همین اساس ســازمان تیمهای ملی اســامی نفرات اعزامی به تورنمنت بینالمللی جام فجر را به این شرح اعالم کرد. طبــق اعالم کادر فنــی تیم ملی تکواندوی کشــورمان به ترتیب در وزن اول -54( کیلوگرم) حمیدرضا صدری، در وزن دوم (85-کیلوگــرم) آرمیــن هادیپور و محمدحسن پلنگافکن، در وزن ســوم -63( کیلوگــرم) حمیدرضا هادیــان و ســروش احمــدی، در وزن چهــارم -68( کیلوگــرم) محمدمهدی عمــادی، در وزن پنجم -74( کیلوگرم) میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی، در وزن ششــم -80( کیلوگــرم) عرفان ناظمی و مهــدی جاللی، در وزن هفتم -87( کیلوگــرم) محمدرضا خانی و در نهایت در وزن هشــتم +87( کیلوگرم) سجاد مردانی و سعید رجبی دو نماینده ســنگین وزن کشورمان در این رقابتها هســتند. هدایت این تیم نیــز برعهده فریبرز عسکری بهعنوان سرمربی است.

اما در بخش بانــوان مهرو کمرانی ســرمربی تیم ملــی تکوانــدوی بانوان کشــورمان نیز به ترتیــب در وزن اول -46( کیلوگــرم) مریم ملکوتیخواه، در وزن دوم -49( کیلوگــرم) ناهید کیانی، در وزن ســوم -53( کیلوگــرم) مهــال مومنزاده و مهســا پورمیرزایی، در وزن چهــارم -57( کیلوگرم) فاطمه جعفری و کوثــر اساســه، در وزن پنجــم -62( کیلوگرم) پریســا جوادی، در وزن ششم -67( کیلوگــرم) یلدا ولینژاد و مهســا کیادلیری، در وزن هفتم -73( کیلوگرم) ملیکا میرحســینی و کیمیا همتی و در نهایت در وزن هشــتم +73( کیلوگرم) شــهربانو دامغانینژا­د و اکرم خدابنده را برای حضور در تورنمنت بینالمللی جام فجر کیش گزینش کرده است.

مسابقات جام فجر G1 (رتبه یک) اســت و به دارندگان مدال طال، نقره و برنــز به ترتیــب ‪6 01،‬ و 3/6 امتیاز در راســتای افزایش رنکینگ المپیک تعلق میگیرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran