Iran Varzeshi

فدراسیون جهانی جودو پول مربی ایران را میدهد

-

نخســتین دوره مســابقات گرنداسلم پاریس در سال 2019 با حضــور 573 جــودوکا از 97 کشــور از ابتدای هفته جاری در کشــور فرانسه آغاز شــد و تیم ملی جــودوی ایران با دو نماینده در این رقابتها حضور پیدا کرد. سعید مالیی در وزن 18-کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد اما محمد محمــدی بریمانلو در وزن منهای 73 کیلوگرم با شکســت مقابل حریف خود از رســیدن به مدال باز ماند.

محمــد درخشــان مشــاور عالی فدراســیون جــودو که در ایــن رقابتها تیــم ملی جودوی کشــورمان را همراهی کرده بود، در حاشیه برگزاری این مسابقات بــا «ویــزر» رییس فدراســیون جهانــی جودو در رابطــه با ادامه همکاری «آندری شــکوربابی­ن» بــا تیــم ملــی جــودوی ایران صحبتهایــی را داشــته تا این مربی ازبکســتان­ی همچنان با تیم ملی جودوی ایران همکاری کند و گویا این موضوع با موافقت رییس فدراسیون جهانی و نیز همکاری این مربی ازبکســتان­ی تا المپیک 2020 ادامه دارد.

پیش از این محمد درخشان رییس فدراســیون جودو مدعی شده بود فدراسیون جهانی اعالم کــرده دیگر حاضر بــه پرداخت حقــوق ایــن مربی ازبکســتان­ی نیســت اما در حاشــیه نخستین دوره مســابقات گرنداسلم پاریس گویا ویزر اعالم کرده فدراســیون جهانی همچنان حقــوق آندری را تــا المپیــک 2020 پرداخت میکند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran