Iran Varzeshi

غیبت امیر مهدیزاده در امارات

-

تیم کاراته کشورمان برای شرکت در دومین مرحله لیگ جهانی در حالی امروز (چهارشنبه) عازم امارات میشود که امیر مهــدیزاده یکی از ســتارههای عنواندار خود را در ترکیب ندارد.

دومین مرحله لیگ جهانی کاراتهوان با حضــور 737 کاراتهکا از 86 کشــور از روز جمعه 26 بهمنماه در شهر دبی آغاز میشــود و به مدت 3 روز ادامه دارد. در دومین مرحله از این مســابقات، ایران با 34 نماینده حضور دارد.

ژاپنیها با 47 کاراتهکا پرتعدادتری­ن تیــم حاضر در این رقابتها خواهند بود و ایتالیاییه­ا نیــز با 36 کاراتهکا در دومین مرحله لیگ جهانی امارات حضور دارند.

تیم ایران در دو بخش مردان و بانوان امروز (چهارشنبه 24 بهمنماه) عازم امارات میشود و وزنکشی و قرعهکشی مسابقات نیز فردا (پنجشنبه) انجام میشود.

بر همین اساس نیز برنامه زمانبندی مســابقات ملیپوشان کاراته کشورمان در ایــن مرحله از لیگ جهانی به شــرح زیر است: روز اول رقابتها (جمعه 26

بهمنماه): مســابقات کاتای انفــرادی بانوان و کاتای تیمی مردان

مبــارزات اوزان ‪-67 ،-60‬ و -75 کیلوگــرم مــردان و اوزان -50 و -55 کیلوگرم بانوان روز دوم مسابقات (شنبه 27

بهمنماه): مســابقات کاتای انفــرادی مردان و کاتای تیمی بانوان

مبــارزات اوزان ‪-68 ،-61‬ و +68 کیلوگــرم بانــوان و اوزان -84 و +84 کیلوگرم مردان روز سوم (یکشنبه 28 بهمنماه):

ردهبنــدی و فینــال دو بخش کاتای انفرادی و تیمی و کومیته انفرادی

نکته مهم و قابل توجه در این مرحله از رقابتها برای تیم ملی کاراته کشورمان، غیبت یکی از ســتارههای تیــم ملی در امارات است!

امیــر مهــدیزاده کاراتــهکا­ی شناختهشده و عنواندار کشورمان بهدلیل تغییر وزن در دومین مرحله لیگ جهانی امارات غیبــت دارد و مبــارزه نمیکند. مهــدیزاده در لیگ جهانــی پاریس هم بهدلیــل تغییر وزن اجــازه مبارزه کردن در پاریس را نداشــت و از مرحله ســوم لیگ جهانــی کاراتــهوا­ن در وزن جدید 67( کیلوگــرم) بــه روی تاتامی خواهد رفــت. مهدیزاده پیش از این در وزن 60 کیلوگرم مبارزه میکرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran