Iran Varzeshi

خودنمایی مدعیان صعود در غیاب صدرنشین

-

گلگهر ســیرجان که در هفتههای اخیر خیلی خوب کار کرد و توانست بــه صدر برگردد و البتــه فاصلهاش را با دیگر مدعیان زیــاد کند، در هفته بیست و سوم لیگ یک با قرعه استراحت روبهرو شده تا دیگر مدعیان فرصت خودنمایی و نزدیک شــدن به او را پیدا کننــد. در مهمترین بازی روز دوم این هفته، تیم گلریحان (اکســین) البرز که در رده سوم قرار دارد، میهمان آلومینیــو­م اراک اســت. گلریحان که 5۳ امتیازی اســت، اگر در این بازی نتیجه را به شاگردان فراز کمالوند واگذار کند، باید جایگاه خود را هم به این تیم تحویل دهد. چرا که آلومینیوم اراک 2۳ امتیازی اســت و در رده پنجم قرار دارد که در صورت کســب ۳ امتیاز شانس رسیدن به رده سوم را دارد. البته در صورتی که شاهین شهرداری بوشهر نتواند پیروز شود.

این در حالی اســت که شــاهین شهرداری بوشــهر با عبدا... ویسی به روزهای خوب رســیده و در تالش است تا در بازی مقابل تیم پایین جدولی شهرداری ماهشهر به پیروزی خانگی برسد.

نکته جالب این اســت که بازی شــاهین بوشهر و شــهرداری ماهشهر، جدال دوســتان و همــکاران قدیمی هم خواهد بود. جایی که ویســی باید مقابل هوشنگ لوینیان یعنی دستیار سابقش قرار بگیرد. از آنجایی که مجید نامجومطلق از شــهرداری ماهشــهر به دلیل نتایج ضعیف کنار گذاشته شد، هدایت این تیم خوزســتانی فعال در دســت لوینیان است و او باید برای فرار از منطقــه خطر در جدول تــالش کند. البته با توجه بــه نتایج ضعیفتری که کارون اروند خرمشــهر کســب میکند، به نظر نمیرسد تیم شهرداری، خونهبهخونه یا دیگر تیمهای پایین جدول استرس چندانی داشته باشند. چرا که از زمان حضور هومن افاضلی در تیم کارون اروند خرمشهر که 7 هفته از آن گذشته، این تیم تنها 2 تساوی کسب کرده و در دیگر بازیها بازنده بوده.

این تیم در هفته بیســت و سوم هم میزبان بادران تهران است که بعید به نظر میرسد بتواند مقابل شاگردان فرهاد کاظمی امتیازی کسب کند. در دیگــر بازی مهم این هفته، مس کرمان که همچنان خود را مدعی صعود به لیگ برتر میداند، باید در ارومیه به مصاف تیم نود برود. چهارشنبه 97/11/24 آلومینیوم اراک .............................................................................. گلریحان البرز ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، ساعت 14 داور: حسین زمانی، کمکها: محمدعلی پورمتقی، علیرضا طاهرخانی نود ارومیه ............................................................................................. مس کرمان ورزشگاه تختی ارومیه، ساعت 14 داور: حسین زیاری، کمکها: محمد شاکر، مهدی نورمحمدی کارون اروند خرمشهر ....................................................................... بادران تهران ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر، ساعت 14:۳0 داور: وحید کیهانی، کمکها: علیرضا مرادی، مهدی معماری شاهین شهرداری بوشهر ........................................................ شهرداری ماهشهر ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر، ساعت 14:۳0 داور: روحا... شریفی، کمکها: حمیدرضا افشون، سیدامرا... طراح

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran