Iran Varzeshi

ممشلی: خطای من روی خلعتبری عمدی نبود

-

خطایی کــه مجتبی ممشــلی مدافع نساجی مازنــدران در بــازی بــا ذوبآهن روی محمدرضا خلعتبری انجام داد باعث شــد این بازیکــن برای مدتی خانهنشــین شود و نتواند بازی کند.

ممشــلی که از این اتفــاق ناراحــت اســت، درباره پارگی رباط صلیبی خلعتبری میگوید: «من وقتــی ضربه را زدم متأسفانه نتوانســتم خودم را کنترل کنم و در آن صحنه هیچ عمدی در کار نبود. بعد از بازی هم بــا خلعتبری تماس گرفتــم و عذرخواهی کردم. بعد از دو روز هم شــنیدم که محمدرضا ربــاط صلیبی پاره کــرده و از این بابت خیلی ناراحت شــدم. اصال دوســت نداشــتم چنین اتفاقی رخ دهد و امیــدوارم خلعتبری هر چه زودتر به میادین برگردد.»

مدافــع نســاجی مازنــدران در رابطه با تساوی یک بر یک مقابل تراکتورســ­ازی تبریز هم توضیح میدهد: «درست است که در خانه مساوی کردیــم اما ایــن نتیجه بــد نبــود. قــرارداد یک بازیکن تراکتورســ­ازی با کل بودجــه نســاجی در این فصل برابری میکند و مــا مقابــل ایــن تیم پرستاره بازی خوبی انجام دادیم.»

ممشــلی درباره اعتــراض تراکتوریها به پنالتی که برای این تیم گرفته نشد، میگوید: «درســت است که یک پنالتی برای آنها گرفته نشــد ولی در دقایق آخر هم روی نظری خطا شــد که البته برنامه نود این صحنه را نشــان نداد. مــا در دور رفــت هم خیلــی از داوری ضربــه دیدیم و در بــازی رفــت برابر همین تراکتورساز­ی، یک پنالتی، اخراج به سود تیم ما گرفته نشد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran