Iran Varzeshi

زندهروح: کنعانی گفت توپ به موهایش خورد و گل شد!

-

احمــد زنــدهروح هافبــک ماشینســاز­ی در بــازی بــا صنعتنفت آبادان یکی از بهترینهای تیمش بود و توانست تک گل بازی را بزند تا تیمش به پیروزی برسد.

زنــدهروح کــه معتقد اســت زننده گل مهــم نیســت، دربــاره دومیــن پیــروزی پیاپی ماشینسازی تبریز در نیم فصل دوم میگوید: «در تعطیالت نیم فصل بــه خوبی روی نقاط ضعف و قوت خودمان کار کردیم و خوشبختانه تیم شــرایط بهتری پیدا کرد. پیــروزی برابر صنعتنفت بــه تیم ما شــخصیت داد و حاال بازیکنان برای بازیهــای بعدی روحیه باالیی دارند. برای صنعتنفت احتــرام خاصی قایلم ولــی تیم ما در این بــازی تیم برتر میدان بود و توانســتیم برتری خودمان را دیکته کنیم. در 90 دقیقه هم فرصتهای خوبی برای گل زدن داشــتیم و میتوانستیم گلهای بیشتری بزنیم.»

زنــدهروح در رابطه بــا گل ســه امتیازیاش در بازی بــا صنعتنفت، آن هــم در حالــی کــه کنعانیزادگ­ان بعد از گل خوشــحالی کرد تا برخی از مدافــع ماشینســاز­ی بهعنــوان زننــده گل نام ببرند، توضیــح میدهد: «من ضربه ایســتگاهی را زدم و دیگر نمیدانم تــوپ به بازیکن دیگری برخــورد کرد یا خیر. کنعانیزادگ­ان گفت تــوپ به موهایش خورده و وارد دروازه شــده ولی خیلیهــا میگویند توپ مســتقیم وارد دروازه شــد. اکثر رسانهها هــم گل را به نــام من زدند ولی این مســائل مهــم نیســت که چه کســی گل بزنــد. مهم ایــن بود که ســه امتیــاز بــا ارزش گرفتیم. خــدا را شــکر میکنــم در بــرد تیمم نقش داشتم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran