Iran Varzeshi

سعداوی: مشکالت برگزاری بازی ربطی به باشگاه فوالد ندارد

فوالد روند رو به رشد و خوبی دارد

-

نعیم ســعداوی درباره حواشــی بعــد از بازی با پرســپولیس میگوید: «ما یک باشــگاه فوتبال هســتیم که بهعنوان یــک طرف از بــازی باید به ورزشــگاه غدیر محل برگزاری مسابقه میرفتیــم. در مــورد اتفاقاتی که رخ داده دســتاندرک­اران و مسووالن امر باید توضیح بدهند اما اگر مشــکلی به لحاظ فنی بــه وجود آمده برای هر دو تیم بوده است.

بازی خوبی را از لحاظ کیفیت فنی مشاهده کردیم و اعضای هر دو تیم با تمرکــز باال کار خــود را انجام دادند و در نهایت فوتبالی برگزار شــد که همه از آن لذت بردنــد. نباید نتیجهای که رقم خورده تحت تأثیر مسائل مختلف قرار گیرد و تالش و انگیزه بازیکنان ما دیده نشود. فوالد و پرسپولیس عملکرد خوبــی ارائه دادند که خوشــبختان­ه ما توانســتیم نتیجه را به ســود خودمان رقــم بزنیم و دل هوادارانما­ن را شــاد کنیم. نمیدانم به چه دلیلی باید برخی اتفاقات و موضوعات بعد از بازی مطرح شــود و بخواهند بازی را تحتالشعاع قرار دهند.»

او اشــارهای به ادامــه روند خوب فوالد دارد: «چیزی که ما میبینیم تیم روند رو به رشد و خوبی از لحاظ فنی و انگیزشی داشته و امیدواریم بتوانیم در ادامه هم ایــن نمایش را ادامه دهیم و شــاهد لذت هواداران و خوشحالی آنها از عملکرد تیم باشیم.»

مربی فوالد از عدم مسوولیت این باشــگاه در قبال برگــزاری بازی حرف میزند: «من ۳ ساعت قبل از برگزاری بازی در ورزشــگاه بــودم و از نزدیک در کنــار حبیب رضایی شــاهد تالش مسووالن استانی بودم. آنها همه جوره پای کار ایســتادند و شــرایطی ایجاد کردند که بازی به بهترین شکل ممکن برگزار شــود و اشــتباهات به حداقل برسد. شما دیدید مشکل برق رفع شد و بازی با یک ربع تأخیر شروع شد، در نهایت هم عملکرد خوبی از ســوی دو تیم دیده شد و هر دو تیم برای رسیدن به موفقیت تالش کردند اینکه مسووالن مربوطه اعالم کردند مشکل قطعی برق منطقــهای بوده اســت. جزییــات این موضوع ارتباطی به باشــگاه ندارد و ما دســتاندرک­ار این مســاله نیستیم، ما هم بــرای برگــزاری بازیهایمان این ورزشگاه را اجاره میکنیم و یک رقمی در قبال آن پرداخت میشود. متصدیان ورزشــگاه و شــرایط آن افراد دیگری هســتند کــه میتواننــد در این مورد اظهارنظر کنند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran