Iran Varzeshi

فکری: روی چند اشتباه پشت سر هم گل خوردیم

-

تیم استقالل جنوب تهران روزهای متفاوت و عجیبی را میگذراند. این تیم بعد از رفتن ناگهانــی فرهاد کاظمی به بــادران تهران، کارش را با محمود فکری ادامه داد. با یک ســرمربی جوان که در شاهین شهرداری بوشــهر موفق بود اما به دلیل مشــکالت مالی از این تیم جدا شد. استقالل جنوب تهران در نخستین حضور محمود فکــری مقابل تیم ملوان بندرانزلی شکست خورد.

فکــری که از این شکســت خیلی ناراحت اســت، در مورد بازی میگوید: «ایــن پیــروزی را بــه ملــوان تبریک میگویم. بــه بازیکنان تیممان خســته نباشید میگویم. آنها خیلی خوب تالش کردند. در شــروع بازی یک مقدار تعلل کردیم و با چند اشــتباه پشــت سر هم به حریف پنالتــی دادیم. خیلی زود گل خوردیــم اما اعضای تیم ناامید نشــدند. در همان نیمه اول ســعی کردیم بازی را برگردانیم و چند موقعیت ایجاد کنیم اما به گل نرسیدیم.»

فکری در رابطه بــا نیمه دوم بازی هم توضیح میدهــد: «در نیمه دوم در شــرایطی که میتوانستیم گل تساوی را بزنیم اما حریفمان از فرصت اســتفاده کــرد و گل دوم را زد. بعــد از ایــن گل تمرکــز ملوان به هم ریخــت و یک گل به آنها زدیم. در ادامه میتوانســت­یم گل تســاوی را بزنیم اما جبران دو گل بسیار سخت است و این اتفاق رخ نداد. به تیم خودمان و اعضای ملوان خســته نباشید میگویم و بــرای آنهــا آرزوی موفقیت میکنم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran