Iran Varzeshi

زارع:داورهارادر­بازیباملوا­نآزمایشمیک­نند

-

ملــوان اگرچه در نیــم فصل اول شرایط خوبی نداشت اما در نیم فصل دوم خیلی خوب شــروع کرد. این تیم توانســت در هفته بیست و سوم لیگ یک هم تیم مدعی اســتقالل جنوب تهران را شکســت دهــد. مازیار زارع مربی ملوان بندرانزلی درباره پیروزی 2 بــر یک ملــوان مقابل شــاگردان محمود فکری میگوید: «خدا را شکر توانستیم هر سه امتیاز را کسب کنیم. بچهها تــالش کردند و بــازی خوبی انجام دادنــد. در دقایق پایانی با توجه به دریافت گل استرس داشتیم و کمی عقب رفتیم اما خدا را شــکر توانستیم برنده شویم.»

زارع در مــورد دلیل خوب بازی کردن ملوان، ادامــه میدهد: «خوب بــازی کردن تیم در بــازی این هفته دلیلش زمین انزلی بود. این مساله به خاطر چمن خوب نیست بلکه به دلیل بــارش باران توپ پله نمیشــد. همه چیز دست به دست هم داد تا شرایط بهتر شود. بچهها واقعا تالش کردند و میخواستند سه امتیاز را بگیرند.»

مربی ملــوان در رابطه با عملکرد داور هــم میگویــد: «در 20 دقیقه پایانــی داوری راضیکننده نبود. داور خطاهایــی را نمیگرفت کــه همه را کالفه کرده بــود. او خطای صددرصد روی بازیکــن ما را اعــالم نکرد. داور جوان بود و هر چه میگفتیم کســی صدای ما را نمیشــنید. هرکســی را میخواهنــد آزمایش کننــد در بازی ملوان او را امتحان میکنند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran