Iran Varzeshi

ساالری: گرفتن ۶ امتیاز از پرسپولیس و تراکتور فوقالعاده است

-

ناصــر ســاالری درباره بــرد فوالد مقابل پرسپولیس میگوید: «پرسپولیس بدون شــک یکی از بهترین تیمهای لیگ برتر اســت، ولــی ما با انجــام یک بازی حسابشــده آنها را شکست دادیم. ما در این بازی مســتحق برد بودیم و یک بازی منطقی و هوشیارانه انجام دادیم، از طرفی بــه خوبی روی نقاط ضعف و قوت حریف آگاهی داشــتیم و هدفمان هم این بود که از این بازی خانگی بهترین اســتفاده را ببریم.»

دروازهبان تیم فوتبال فوالد خوزستان درباره اعتراض پرسپولیسیه­ا به قضاوت کرمانشــاه­ی در این مسابقه معتقد است: «ما در دقایق ابتدایی توســط میرزایی به گل رسیدیم که این گل آفساید نبود. در آن صحنه ما ضــرر کردیم و در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد که ما از داوری سود برده باشیم. خطایی هم که روی میرزایی انجام شد، پنالتی بود.»

ســاالری با اشــاره به عملکرد فوالد بعد از حضور افشــین قطبی در این تیم حرفهایی دارد: «خدا را شکر که در سه بازی گذشته نتایج خوبی گرفتیم. کسب هفت امتیاز وضعیت ما را در جدول بهتر کــرد. ما از تیمهایی مثل پرســپولیس و تراکتورساز­ی شش امتیاز گرفتیم که این فوقالعاده اســت و امیدوارم که این روند خوب فوالد ادامه داشته باشد.»

سنگربان فوالد خوزستان که تبدیل به دروازهبان ثابت این تیم شده است، در این باره میگویــد: «من در نیمفصل اول خیلی از بازیها را بــه دلیل مصدومیت از دســت دادم، ولی خوشبختانه االن در وضعیت خوبی هســتم و تالش میکنم تا بهترین عملکرد را در فوالد داشته باشم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran