Iran Varzeshi

باشگاه استقالل: امیدواریم بازی با تراکتور جوانمردانه باشد

-

باشــگاه استقالل در آستانه بازی حساس با تراکتورساز­ی بیانیهای روی سایت خود آورده است. استقاللیها در بیانیه خود نوشتهاند: «مسابقه تیمهای اســتقالل و تراکتورســ­ازی بهعنوان 2 تیم بزرگ و پرطرفدار فوتبال ایران، همواره از جذابیتهای خاصی برخوردار بوده و بهعنوان یکی از رویاروییها­ی جذاب لیگ برتر شناخته میشود. این 2 تیم ریشهدار فوتبال ایران روز جمعه مقابل یکدیگر قرار میگیرند که این مســابقه به هیچ وجه نباید تحت تاثیر اتفاقات اخیر فوتبال ایران و حواشی به وجود آمده، قرار گیرد.

به نظر میرســد برخی جریانها در حال شکلگیری است تا فدراسیون فوتبال، ســازمان لیگ، مسووالن برگزاری مسابقات، کمیته داوران و ... برای دیدار روز جمعه تحت تاثیر و فشار قرار بگیرند.

باشــگاه اســتقالل همواره احترام ویژه و باالیی برای باشــگاه بزرگ و ریشهدار تراکتورســ­ازی و هواداران پرشور آن قایل است. تردیدی نیست که باشگاه استقالل براساس مکتب خود که همواره احترام به حریف و هوادارانش را ســرلوحه خود قرارداده، پا به دیدار با تراکتورساز­ی میگذارد و یقینا هواداران بافرهنگ، پرشور و میهماننواز تراکتور نیز جز این نگاهی نخواهند داشت.

باشــگاه استقالل از فدراســیون فوتبال و ســازمان لیگ انتظار دارد بــه هیچ وجه تحت تاثیر جوســازیها و اتفاقات اخیر قرار نگیرند و همچنین نظارت خاصی از جنبههای گوناگون روی این دیدار داشــته باشــند تا اســتقالل و تراکتورســ­ازی در کمال آرامــش در دیداری جوانمردانه مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

باشگاه اســتقالل همیشه و در همه حال به سالمت و توانمندی جامعه داوری کشــور باور داشــته و اطمینان دارد این قشــر شریف و رکن اساسی فوتبال تحت تاثیر جوسازیها قرار نخواهند گرفت.

عادت غلط حاصل لیگ بیمار

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran