Iran Varzeshi

عرب در جمع پرسپولیسیه­ا: نگذارید بازیتان بدهند

-

یکی از بهانههای بازیکنان پرســپولیس برای اعتراض این بود که چرا مدیران باشــگاه حق آنها را نمیگیرند و این شاید همان چیزی بود که ایرج عرب را به محل تمرین کشاند.

او پیش از آنکه تمرین صبح روز سهشنبه ســوت بخورد، خودش را به ورزشــگاه شهید کاظمــی رســاند و در جمــع بازیکنانی که دورهاش کــرده بودند، صحبــت را آغاز کرد: «میدانیم تحت فشــار هســتید و شــرایط ســختی دارید. میدانیم با تعصبی که دارید میخواهید همیشــه پرســپولیس را باال نگه دارید و برای همین، باید حاشیهها و مشکالت قبلی را کنار بگذاریــد. فکر خود را آزاد و روی اهدافی که دارید، تمرکز کنید. مطمئن باشید باشــگاه هم از طریق مراجع ذیصالح مسائل گوناگــون و حقوق تیم و باشــگاه را پیگیری میکند. از شــما و هواداران میخواهیم بازی با فــوالد را فرامــوش و به بازی با اســتقالل خوزســتان فکر کنید. ادامه دادن آن بحثها و دامن زدن به آن مســائل منفعتی برایمان ندارد. شــاید بعضی هدفمنــد بخواهند که پرســپولیس و به ویژه شــما بعد از هر بازی درگیر این مسائل باشــید. به این ترتیب باید بعد از هر بــازی جدا از هر نتیجهای روی بازی بعــد تمرکز کنیم و پیگیریهــا هم با جدیت از ســوی باشگاه دنبال میشــود. شما مسیر ســختی در پیش دارید و به همین دلیل باید انرژی و تمرکز خودتان را حفظ کنید و اجازه ندهید در جریان بازیها و بعد از آن ذهنتان را درگیر کنند. ما بهطور جدی پیگیر مســائل بازی با فوالد هستیم. شــما هم ذهنتان را از این مســائل رها کنید چون احساس میکنم این یک سناریو اســت تا آرامش و تمرکزتان را از بین ببرنــد و خســته و دلزدهتان کنند. پرسپولیس با فشــردگی بازیها روبهرو است و اگر قرار باشــد اعضای تیم خــود را درگیر همه اظهارنظرها کننــد، مجالی برای تمرکز و آرامش نخواند داشت.»

سرپرست باشگاه پرسپولیس اینها را به بازیکنان گفت و یک توصیه هم برای هواداران داشت: «از هواداران میخواهیم اجازه دهند خدمتگزاران آنها مســائل را از طریق مراجع ذیربط دنبال کنند چون هیاهو دستاوردی را که ما میخواهیم، ندارد اما در تمام این مسیر امیدمان بــه حمایت و پشــتیبانی هواداران اســت. هواداران حضورشــان در ورزشگاه را بیــش از پیش و تیم را حمایــت کنند. تقاضا داریم مثــل همیشــه فقط تیم خودشــان را تشــویق کننــد و از هر گونه حاشــیهای و دادن بهانه به دســت دیگران اجتناب کنند. پرسپولیس برای موفقیت به هیچ چیز غیر از خودش و هواداران نیاز ندارد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran