Iran Varzeshi

بیشترین ضرر برای پرسپولیس در دو هفته اخیر

-

داوران دو بازی اخیر پرســپولیس در لیــگ برتــر مقابل پدیــده و فوالد، سیدمهدی سیدعلی و رضا کرمانشاهی بودند که هر دو با تصمیمات اشتباهشان لطمــات جبرانناپذی­ری بــه تیم برانکو وارد کردند. ســیدعلی در بازی با پدیده به ناحق به شجاع خلیلزاده اخطار داد که باعث شد این مدافع بازی حساس با فوالد را از دست بدهد.

اشــتباه بزرگتر او اما جایی بود که اکبر صادقی هافبک پدیــده با آرنج به صورت احمــد نوراللهی ضربه زد و باید با کارت قرمز مستقیم اخراج میشد اما حتی کارت زرد هم نگرفت. شــاید اگر سیدعلی اکبر صادقی را اخراج میکرد، پرســپولیس در نیمــه دوم کمتر تحت فشــار قرار میگرفــت و در بازیهای فشــرده این هفتهها با شــرایط بهتری مقابل فوالد حاضر میشــد. با این حال چون پرســپولیس آن بازی را برد و به صدر رسید، کسی روی قضاوت ضعیف سیدعلی حساسیت نشان نداد.

در بــازی جنجالــی فــوالد و پرســپولیس هم مشخص شــد پنالتی اعالم شده علیه تیم برانکو کامال اشتباه بوده و مشــخص نیســت کرمانشاهی چگونه این صحنه را خطای پنالتی اعالم کرد. هر چند مشخص نشد خطایی که منجر به گل اول فوالد شــد، اصال خطا نبوده اما تاثیــر پنالتی و گل دوم فوالد در شکســت پرســپولیس بر هیچکس پوشیده نیست.

در واقع همانطور که در برنامه نود مشخص شد، پرســپولیس در دو هفته اخیر بیشــترین آســیب را از داوریها دیده است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran