Iran Varzeshi

قربانگاهی به نام لیگ برتر

-

لیگ هجدهم، یکی از خشــنترین دورههای خود را پشت سر میگذارد. از هفتــه دوم رقابتها که رضا حبیبزاده بعــد از گلزنــی بــه اســتقالل راهی بیمارســتا­ن شــد تا مصدومیت شدید و خونیــن رحمــان احمــدی در بازی پارس جنوبی جم مقابل نفت مســجد سلیمان. خانهنشــین­ی حسین ماهینی، محسن یوســفی و محمدرضا خلعتبری هم نتیجه بازیهای خشنی است که در همین لیگ شــاهدش بودیم و از تیمها قربانی گرفته است.

نخســتین مصدومیت شدید فصل بــرای مهاجم 22 ســاله ذوبآهن رخ داد. رضــا حبیــبزاده در هفتــه دوم برای گلزنی به استقالل بهای سنگینی پرداخت کرد. او که دور از چشمان وریا غفوری برای گل زدن به استقالل کمین کرده بود، حیــن ضربه به توپ با ضربه محکم وریا نقش بر زمین شد و به جای شادی گل، راهی بیمارستان شد.

مصــدوم بعــدی باز هــم یکی از بازیکنان حریف اســتقالل بود، این بار در دربی پایتخــت! طارق همام خطای شدیدی روی حســین ماهینی مرتکب شــد. ماهینی بعــد از این تــکل دیگر نتوانست در زمین مسابقه حاضر شود و با پارگی رباط صلیبی، دربی برگشت را هم از دست داد.

البتــه نگاهی بــه کارتهای زرد و قرمز دریافتی از ســوی بازیکنان نشان میدهــد که نفــت مسجدســلیم­ان با دریافت ۸4 کارت زرد و 2 کارت قرمز، خشــنترین تیم این فصــل لیگ برتر است. این خشــونت تیم مرزبان بدون تبعات هــم نبوده و منجــر به مصدوم شــدن چند بازیکن حریف شده است. مهمترین فریــم از مصدومیت حریفان نفت مسجدســلیم­ان هم به مصدومیت شدید محســن یوسفی مربوط میشود. جایی که مجتبی بیژن با تکلی شــدید، محسن یوسفی را ســه ماه خانهنشین کرد.

شــاهماهی نقلوانتقاا­لت نیمفصل، احتمــاال بدشــانستر­ین خرید ذوبیها هم هســت. علیرضا منصوریان که برای تقویت تیمــش در بین دو نیمفصل کار دشــواری داشت، محسن مســلمان را به ســپاهان داد تا جا بــرای محمدرضا خلعتبری باز شــود. ســتاره نیمفصل اول پدیده اما در همان نخســتین بازی نیمفصــل دوم با تکل شــدید مجتبی ممشــلی متوقف شــد و با پارگی رباط صلیبی کل فصل را خانهنشین شد.

تازهتریــن مصــدوم ایــن فصــل لیــگ برتر هم رحمان احمدی اســت. دروازهبــا­ن پارسجم که بعــد از مهار تماشــایی هفته قبلش، در بازی مقابل نفــت مسجدســلیم­ان یــک گل روی اشــتباه عجیب خــودش دریافت کرد. احمــدی تا قبــل از دریافــت آن گل تالش فوقالعادها­ی برای بســته ماندن دروازهاش کــرده بود. تــا جایی که در صحنهای تک بــه تک با مهاجم حریف اینگونه دالورانه خودش را در مسیر پای مهاجم نفت مسجدسلیمان قرار داد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran