Iran Varzeshi

ایجاد دوگانگی در دعوت اعضا به مجمع

دگرگونی عجیب نماینده ورزشکاران و مربیان برای مجمع قایقرانی

-

نماینده ورزشــکارا­ن و مربیــان برای حضور در مجمــع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی مشخص شــدند که نسبت به فهرست قبل تنها نام طالبیان تغییر نکرده است.

انتخابات فدراســیون قایقرانی قرار است هفت اسفند ماه برگزار شود. به همین دلیل روز گذشته (چهارشــنبه) دعوتنامهای برای اعضای مجمع ارســال شــد. در این روزهای اخیر یکی از مسائلی که ایجاد حاشیه زیادی کرده انتخاب نماینده ورزشــکارا­ن بوده است و اکنون نام نماینده ورزشکاران برای حضور در مجمع اعام شده. به این ترتیب احمدرضا طالبیان و محسن شادی نماینده ورزشکاران مرد و هدیه کاظمی نماینده ورزشکاران خانم هستند. حســین ملکی هم نماینده مربیان است.

مســعود مهدوینیا نماینــده داوران و همچنین مقاومت بســیج و مرزبانی ناجا نماینده باشــگاهها هســتند. پیش از این قرار بود انتخابات فدراســیون قایقرانی 7 مرداد برگزار شود که به بعد از بازیهای آسیایی موکول شد پس از آن هم بحث قانون منع بهکارگیری بازنشستهها پیش آمد و چون در بین کاندیداها بازنشســته وجود داشــت ثبتنام مجدداً انجام شــد. آن زمان احمدرضا طالبیان، عــادل مجللی و آرزو حکیمی نماینده ورزشکاران و ایرج اقلیمی بهعنوان نماینده مربیان معرفی شدند اما اکنون این فهرســت تغییر کرده و عادل مجللی که مدال جهانی دارد و آرزو حکیمی که ورزشــکار المپیکی است در این فهرست نیستند که آنها انتقادهایی را به این تغییرات داشتند.

علیرضا سهرابیانمق­دم نایب رییس و دبیر اسبق فدراسیون قایقرانی، یحیی یحیائی دبیر مجمع ورزشــی ســازمان بنادر و کشــتیرانی، رضا گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، فرحناز امینشقاقی نایب رییس بانوان فدراســیون قایقرانی، خسرو ابراهیمینی­ا نایب رییس فدراسیون قایقرانی، محســن میاد پیشکسوت قایقرانی و رییس اسبق کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی، سعید کاظمی رییس بیمارستان رســول اکرم (ص) و عضو هیأت رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی، ناصر طالبی مربی اســبق تیمهای ملی، ســیدرضا میرابوطالب­ی رییس اسبق کمیته پزشــکی برخی فدراسیونها­ی ورزشــی و محمد بابایی مدیرکل اســبق ورزش و جوانان اســتان گیان نفراتی هستند که برای انتخابات قایقرانی ثبتنام کرده بودند.

آغاز جام ستارگان و کاسپین در انزلی

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran